A rendelés törlése jár következményekkel?
"szeretnék elállni a vásárlástól,"
Nem is vásároltál. De a rendelést kérheted hogy töröljék.
Nem lesz semmi, írj nyugodtan.
Hogy érzed magad utolsó? Sajnálom, ha rossz napod volt. 😕
Ilyen "igénytelen" webshopnál én nem szoktam még válaszra sem méltatni őket, hogy emailt írjak nekik.
2022-ben már van bőven webshop ahonnan lehet válogatni. Amelyik bolt nem képes a vásárlóival kommunikálni azokat ugyan ilyen hozzáállással kell kezelni.
Minden online vásárlás esetén van 14 nap kötelező elállási időd. Ezen belül az átvétel után is bármikor, indoklás nélkül visszaviheted a gyári csomagolásban a terméket és kötelesek visszafizetni az árát.
Ha még nem is érkezett meg, akkor (amennyiben még nem fizeted ki a rendeléskor), csak rendelés van, vásárlás még nincs. Egyszerűen elmondhatod, vagy ha nem veszed át, akkor megoldja magát a probléma. Viszont, ha do az nekik egy levelet hogy töröljék, akkor legalább nem fognak később zaklatni vele, hogy megjött, vedd át, illetve nem fogsz vele másokat (postás, futár) feleslegesen szivatni és a környezetet feleslegesen terhelni a termék további szállítgatásával.
Az iStyle már csak ilyen. Sokszor hetekig csak hitegetnek. Nem is értem hogy élnek meg.
Le kell mondani és kész. Max annyi bünti lesz, hogy törlik a fiókodat és nem rendelhetsz tőlük többet. Na bumm.
Van még másik hivatalos Apple forgalmazó magyarországon: [link]
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!