Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Most őszintén, mi van a...

Most őszintén, mi van a garanciával?

Figyelt kérdés
Vettem egy Xiaomi telefont a Telekomban. Kijelző problémákkal visszavittem az üzletbe, elmondtam, hogy mi a probléma, el is küldték szervizbe garanciálisan. A szervíz ugyanabban az állapotban küldte vissza, semmit sem csináltak vele. Ezek után megint vissza szerettem volna küldeni a szervízbe, de azt mondták hogy nincs értelme, mert ugyanilyen állapotban fogom visszakapni, mivel már ez egyszer megtörtént. Azt mondták írjak e-mailt a telekomnak hibabejelentés címmel, az meg is történt, semmi választ nem kaptam. Ezek után úgy voltam vele, hogy már nem is érdekel az egész, inkább megcsináltatom pénzért a Xiaomi hivatalos szervizben. Itt is leírtam hogy mi a probléma, senki sem foglalkozik vele. Visszaigazoló emailt ugyan kaptam, de csütörtökön jelentettem be, azt írták a következő munkanapon érkezik a futár. Ez csütörtökön volt, ma hétfő van és egyetlen nemfogadott hívásom sem volt, hogy akart volna jönni a futár. Most komolyan egy új telefont kell vegyek, mert senki nem hajlandó foglalkozni a problémáimmal? új telefonról beszélünk, ráadásul a xioami hivatalos oldalán azt olvastam, hogy ők egyebként nem is foglalkoznak garanciális javítással. Ez egyébként nem törvényellenes? Tudtommal minden elektronikai készülékre két év garanciát kell vállalnia a gyártónak és egyébként talán ez magyarázza azt is, hogy miért küldték ugyanabban az állapotban vissza a telefont.
2022. jún. 13. 12:48
1 2 3
 21/25 A kérdező kommentje:
Kedves elmaradott honfitársam, ezt az ott dolgozó ügyintéző mondta. Valamint írtam, hogy visszaküldték ugyanabban az állapotban. Mi nem volt érthető?
2022. jún. 22. 21:11
 22/25 anonim ***** válasza:

[link]


Mennyit szeretnél? Azért elég súlyos, hogy itt nyomod a hulyesegeid, miközben 1perc Google után kiderül, hogy nem kevés szervízzel partner a Xiaomi itthon.

2022. jún. 22. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 A kérdező kommentje:
Mindegy mi van a weboldalra írva úgy látszik. Bementem, mondtam hogy készülék cserét kérek, mutattam a papírt neki, hogy nem tudták megcsinálni, nem javítható. Akkor mondta, hogy ez nem lehetséges, mutattam neki a weboldalt, ahová ez le van írva, azt mondta ez nem így működik, ő itt dolgozik, hadd tudja jobban. Szinte épphogycsak el nem lettem zavarva, hogy igazából itt nekem nincsenek jogaim, amiket kérek tőlük.
2022. jún. 28. 16:33
 24/25 A kérdező kommentje:
Szóval nem rohangálok többet a telekomba, nem érdekel az egész, elengedem. Átpasszolom valakinek és veszek másikat.
2022. jún. 28. 16:37
 25/25 Ypszilon1980 ***** válasza:
Mondjuk egy valamit sosem értettem, én is jártam így Samsunggal. Valami baja van, nekem a Samsung ügyfélszolgálat javasolta, hogy ez nem megfelelő működés, adjam szervízbe. Szervízből ugyanúgy jött vissza, de gondolják, hogy a nyomorult úgysem veszi észre.
2022. jún. 29. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!