Most őszintén, mi van a garanciával?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Máshol sem úgy működik ahogy kéne?
Amúgy lehet szoftveres probléma is, gyári visszaállítást próbáltál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A jótállási igények feltételeit alapvetően a jótállási jegy határozza meg, jogszabály alapján a kötelező jótállás hatálya alatt - választásod szerint - az alábbi igényekkel élhetsz:
kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy pedig a hibát a Telekom költségére is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhatsz.
További feltételeket a jótállási jegyén találhatsz.
Ezt a Telekom oldaláról másoltam. Mivel a javítás sikertelen volt, kérd a cserét, jogod van hozzá. Ha nem hajlandók, állj el a terméktől, kérd vissza az árát. Emlegesd bátran a fogyasztóvédelmet, utalva arra, hogy se meg nem javították, se cserélni nem hajlandóak, se a mailedre nem kaptál választ. Lobogtasd meg azt is (amennyiben előfizus vagy), hogy átpártolsz a konkurenciához, az is varázsigeként szokott hatni többnyire, hasonlóan a fogyvédhez.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem akarok utólag k...va okos lenni, de NEM SZABAD ilyen fiszem-f..szom kínai márkáktól telefont venni. Rendes szervízháttere kb. csak a Samsungnak meg az iPhonenak van.
Mondjuk el sem tudom képzelni, hogy milyen módon tud úgy elromlani egy OLED kijelző, hogy így viselkedjen, mint amit mutattál.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!