Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Most őszintén, mi van a...

Most őszintén, mi van a garanciával?

Figyelt kérdés
Vettem egy Xiaomi telefont a Telekomban. Kijelző problémákkal visszavittem az üzletbe, elmondtam, hogy mi a probléma, el is küldték szervizbe garanciálisan. A szervíz ugyanabban az állapotban küldte vissza, semmit sem csináltak vele. Ezek után megint vissza szerettem volna küldeni a szervízbe, de azt mondták hogy nincs értelme, mert ugyanilyen állapotban fogom visszakapni, mivel már ez egyszer megtörtént. Azt mondták írjak e-mailt a telekomnak hibabejelentés címmel, az meg is történt, semmi választ nem kaptam. Ezek után úgy voltam vele, hogy már nem is érdekel az egész, inkább megcsináltatom pénzért a Xiaomi hivatalos szervizben. Itt is leírtam hogy mi a probléma, senki sem foglalkozik vele. Visszaigazoló emailt ugyan kaptam, de csütörtökön jelentettem be, azt írták a következő munkanapon érkezik a futár. Ez csütörtökön volt, ma hétfő van és egyetlen nemfogadott hívásom sem volt, hogy akart volna jönni a futár. Most komolyan egy új telefont kell vegyek, mert senki nem hajlandó foglalkozni a problémáimmal? új telefonról beszélünk, ráadásul a xioami hivatalos oldalán azt olvastam, hogy ők egyebként nem is foglalkoznak garanciális javítással. Ez egyébként nem törvényellenes? Tudtommal minden elektronikai készülékre két év garanciát kell vállalnia a gyártónak és egyébként talán ez magyarázza azt is, hogy miért küldték ugyanabban az állapotban vissza a telefont.
2022. jún. 13. 12:48
1 2 3
 11/25 A kérdező kommentje:
2022. jún. 13. 14:57
 12/25 A kérdező kommentje:
2022. jún. 13. 14:59
 13/25 anonim ***** válasza:

Máshol sem úgy működik ahogy kéne?

Amúgy lehet szoftveres probléma is, gyári visszaállítást próbáltál?

2022. jún. 13. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
100%

A jótállási igények feltételeit alapvetően a jótállási jegy határozza meg, jogszabály alapján a kötelező jótállás hatálya alatt - választásod szerint - az alábbi igényekkel élhetsz:

kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy pedig a hibát a Telekom költségére is kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhatsz.

További feltételeket a jótállási jegyén találhatsz.


Ezt a Telekom oldaláról másoltam. Mivel a javítás sikertelen volt, kérd a cserét, jogod van hozzá. Ha nem hajlandók, állj el a terméktől, kérd vissza az árát. Emlegesd bátran a fogyasztóvédelmet, utalva arra, hogy se meg nem javították, se cserélni nem hajlandóak, se a mailedre nem kaptál választ. Lobogtasd meg azt is (amennyiben előfizus vagy), hogy átpártolsz a konkurenciához, az is varázsigeként szokott hatni többnyire, hasonlóan a fogyvédhez.

2022. jún. 13. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 A kérdező kommentje:
Most írtak vissza a Xiaomi szervíztől, hogy azon a napon reggel fognak mailt írni, amikor jönne a futár a telefonért. Akkor most hagyjam, hogy vigyék el és menjek vissza a számlával, hogy fizessék ki, vagy inkább követeljem ki a cserét az előbb leírtakra hivatkozva? Ebben az esetben viszont kéne az oldal linkje.
2022. jún. 13. 15:54
 16/25 A kérdező kommentje:
Megtaláltam az oldalt, felhívtam őket és azt mondták, hogy térítik a javíttatás köktségét, szóval elvileg megoldódott. Csak nekem gyanús, hogy ezt akkor miért nem tudták volna ők elintézni, amikor ott voltam személyeen, valamit miért nem közölték ezt, hogy ha én megjavíttatom bárhol akkor ezt kifizetik. Mindenesetre akkor van mire hivatkozni, szóval hagyom hogy vigyék a hivatalos szervízbe csináltatni és a végén benyújtom a számlát.
2022. jún. 13. 16:22
 17/25 A kérdező kommentje:
Na ez már mindennek a teteje. Fizetős szervízbe lett küldve és azt mondták, hogy nem tudnak vele mit csinálni konkrétan, kicseréli a displayt benne és ugyanezt csinálja, nem javul a probléma. Még pénzért se🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️Az üzletben meg utoljára a nő azt mondta nincs lehetőség cserére ugye. Szóval bemegyek az üzletbe amint megjön a teló és azzonali cserét követelek vagy fogyasztóvédelmi hatóság, ugyanis már kb fél éve nálam van a teló és azóta folyamatosan járok vele mindenhova és semmi semmi sem történik, miközben tudjuk, hogy van egy tervezett elavulás ebben is és ennyivel is kevesebb ideig használatom a telefont normális állapotban. Konkrétan ellopják az időt tőlem, abból amennyit a telefon működik. Undorító.
2022. jún. 21. 18:36
 18/25 A kérdező kommentje:
Most beszéltem azzal az emberrel, aki megpróbálta megjavítani a telefont. A xiaomi hivatalos oldalán feltűntetett szervízhez küldtem és ő pedig azt mondta, hogy ő csak maszek, nem tartozik sehova. Magyarul nincs is szervize a xiaominak Magyarországon. Így alapból nincs garancia. Szerintem itt sokkal nagyobb gondok vannak annál, minthogy egy gyári hibás készüléket kaptam. A Telekom meg arra hivatkozva nem akarja cserélni, hogy csere engedély kell, amit viszont csak hivatalos szervíz állíthat ki. Ami ezek szerint nincs.
2022. jún. 22. 11:19
 19/25 anonim ***** válasza:
91%

Nem akarok utólag k...va okos lenni, de NEM SZABAD ilyen fiszem-f..szom kínai márkáktól telefont venni. Rendes szervízháttere kb. csak a Samsungnak meg az iPhonenak van.

Mondjuk el sem tudom képzelni, hogy milyen módon tud úgy elromlani egy OLED kijelző, hogy így viselkedjen, mint amit mutattál.

2022. jún. 22. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:
Te szerencsétlen, a telekomnak van egy szerződött szervíze, oda küldi a huwaeiket is. Ilyen vergődést
2022. jún. 22. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!