Vodafone-osok! Szoktátok hívni az ügyfélszolgálatot? Mennyi idő, míg felveszi ügyintéző?
Köszönöm a sok választ! Sajnos én is azt tapasztaltam, hogy nagyon nagyon hosszú ideig nem jutok ügyintézőig. Egyszer másfél óráig várakoztam, de tovább már nem bírtam és letettem. :/
Csak kíváncsi voltam, hogy másoknak is hasonlók-e a tapasztalataik. Akkor ezek szerint igen. Egy valaki írta, hogy neki 30 perc volt - szerintem szerencséd volt!
#8. Köszönöm a tippet. Ezt éppen tegnap este javasolta valaki, itt a gyk-n. Írtam is nekik, ez a válasz: "Amennyiben továbbra is ezek a tapasztalatok, kérünk, hivatalos csatornáink egyikén vedd fel velünk a kapcsolatot Elerhetosegek (stb), hogy minél hamarabb a segítségedre lehessünk."
Tehát ugyanott tartok... Nem tudott válaszolni az illető.
Hát nekem elég változó szokott lenni van hogy 5-10perc van hogy fél óra..
Az hogy mennyi ideig tart mig felveszik nagyban fűgg a hálózati problémáktol,hibáktol. Ha valami gond van a szolgáltatással akkor mindenki hivja az ügyfélszolgálatot,persze hogy olyankor nehéz elérni.
Vagy tegyük fel mikor mindenkinek ebédszünet van 12-14 óra körül,persze hogy sokan akkor intézik az ügyeiket. Szóval ezt is illik figyelembe venni mielőtt szidjuk a szolgáltatót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!