Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem jól emlékszem, nincs...

Nem jól emlékszem, nincs valamiféle időkorlát, amin belül egy telekommunikációs cég telefonos ügyfélszolgálatán ügyintézőt kell,hogy kapcsoljanak?

Figyelt kérdés

2021. aug. 17. 10:55
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Nincs.
2021. aug. 17. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Van időkorlát, de nyilván nem véletlenül nem veszik fel. Csúcsidőben sok a bejövő hívás, az ügyintézők pedig fix létszámban dolgoznak. Ha 100 ember veszi a hívást, de 150-en akarják hívni őket, akkor nyilván megnövekedhet a várakozás. És nem az ügyintéző az, aki ilyenkor nem pörög, hanem pont az ügyfél aki hátráltatja, mert nem lényegre törő információkkal látja el az ügyintézőt. Hanem ahogy vonalba kerül csak egy perc azzal megy el, hogy elpanaszolja, hogy ő 3 napja próbálja hívni az ügyintézőt, de senki nem veszi fel, és mennyire jó hogy végre élő emberrel beszél.
2021. aug. 17. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Van régen olvastam az ide vonatkozó jogszabályokat, javaslatokat. De ha jól emlékszem valami olyan van, hogy a bejövő hívások X %-át (talán 85% vagy 90% nem emlékszem pontosan) kell a megadott időn belül felvenni (ami szintén egy elég hosszú idő).

2-t kiegészítendő: És még így is a hívások jelentős része teljesen "felesleges". Dolgoztam ilyen helyen. Betelefonált, hogy nem megy a netje, és azonnal oldjuk meg. Aztán kiderült, hogy reggel óta áramszűnet van és a router-e nem kap villanyt. De ez egy 20 perces hadakozás eredménye volt. A másik ilyen nagyon okos, szintén sok-sok perces küzdelem után, kiderült, hogy "elromlott a gyerek routere, és kölcsönadtam a miénket"...

2021. aug. 17. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem sok esetben már eleve le is akarják rázni az ügyfelet az automata szöveggel. Nemegyszer volt, a "minden ügyintézőn foglalat, várakozás több mint 10 perc" Meg "tudunk a hibáról, munkatársain dolgoznak a hibán", aztán volt, hogy egyből felvették, meg nem is tudnak a hibáról.
2021. aug. 17. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
"hívása fontos számunkra" 🙃🙂
2021. aug. 17. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!