Foglalkozna e a fogyasztóvédelmi hatóság az alábbi problémával?
Kb másfél hónapja vettem egy iPhone-t. Nem telt el két hét se, de máris problémák merültek fel használat közben. Teljesen random elkezdett ugrálni a kijelző, szakadozott rajta a kép és volt hogy villogott, mintha saját maga állítaná a fényerőt. Néha teljesen elmegy rajta a kép, lényegében használhatatlan.
Összesen háromszor vittem el szervizbe, ahol foglalkoznak garanciális javítással.
Az első alkalommal kicserélték a kijelzőt. Ez után csak rosszabb lett.
A második alkalommal csak bevizsgálták és azt mondták, hogy nem találtak problémát, ezért nem tudnak vele mit kezdeni.
A harmadik alkalommal már elküldték valami szervizközpontba, ott szintén nem találták hibásnak.
Mondanom sem kell rettentően idegesít a dolog, már csak azért is mert alig két hónapja használom (illetve nem használom) és teljesen újonnan vettem, nem valami utcasarki gyerektől.
A kérdésem tehát az lenne, hogy foglalkozna e a fogyasztóvédelem, vagy valamilyen hatósági szerv ezzel a problémával?
A válaszokat köszönöm.
Planet gsm 72 oras cseregarit ir
ha ennyi idon belul vitted vissza legeloszor akkor erdemes erre hivatkoznod hiaba mult mar el az ido
meg amugyis
Nem tudom miben hivatkozhat majd arra hogy mentesulnie kell a gari alol, vagy kartterittes alol
ugy hogy joparszor szervizeltek es nem hivatkoztak arra hogy te rontottad el mert nem rendeltetesszeruen hasznaltad
21: használat utáni második héten kezdte el a telefon produkálni a hibát, tehát a 72 órás cseréről bőven lecsúsztam sajnos.
A legjobban azon vagyok fennakadva, hogy, hogy a retekbe fordulhat elő az, hogy egy szemmel látható hibával nem foglalkoznak, arra hivatkozva, hogy a bevizsgálás szerint a telefon “jól” működik.
Ilyen a világon nincs.
csinálj egy videót a hibáról és juttasd el nekik
amúgy 3 sikeretelen javítás után már cserélniük kellett volna (vagy visszaadni a lóvét) - lehet ezért volt akkor és ott "jó"
ami érdekes, hogy a hivatalos szerviz szórakozik. Ők pont nem szoktak ilyennel ba..akodni.
Addig menj vissza amíg ki nem vizsgálják, fotózd a hibát, videózd is, és mielőtt mész oda küldd el a szerviznek hogy legyen nyoma ha nem akarják javítani.
Utána fogyasztóvédelem a bizonyítékkokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!