Foglalkozna e a fogyasztóvédelmi hatóság az alábbi problémával?
Kb másfél hónapja vettem egy iPhone-t. Nem telt el két hét se, de máris problémák merültek fel használat közben. Teljesen random elkezdett ugrálni a kijelző, szakadozott rajta a kép és volt hogy villogott, mintha saját maga állítaná a fényerőt. Néha teljesen elmegy rajta a kép, lényegében használhatatlan.
Összesen háromszor vittem el szervizbe, ahol foglalkoznak garanciális javítással.
Az első alkalommal kicserélték a kijelzőt. Ez után csak rosszabb lett.
A második alkalommal csak bevizsgálták és azt mondták, hogy nem találtak problémát, ezért nem tudnak vele mit kezdeni.
A harmadik alkalommal már elküldték valami szervizközpontba, ott szintén nem találták hibásnak.
Mondanom sem kell rettentően idegesít a dolog, már csak azért is mert alig két hónapja használom (illetve nem használom) és teljesen újonnan vettem, nem valami utcasarki gyerektől.
A kérdésem tehát az lenne, hogy foglalkozna e a fogyasztóvédelem, vagy valamilyen hatósági szerv ezzel a problémával?
A válaszokat köszönöm.
Hol vetted?
Újonnan, vagy használtan vetted?
Hol volt szervizben?
Mindenképp foglalkozniuk kell.
Egyszerűen ilyen nincs, ha szemmel láthatóan nem jól működik egy új telefon, az garanciális hiba.
Csak egy tipp: lehet tud a gyártó a hibáról, csak nem veri nagy dobra, és a következő frissítéssel helyreáll.
Egy webshopból rendeltem teljesen újonnan. Planet gsm a neve. Árukereső szerint teljesen megbízható bolt.
A környéken csak egy szervíz van ahova garanciális problémával elvihettem, a többi fizetős.
Azt értem, hogy garanciális.
De, ha webshopból rendelsz, egyáltalán nem biztos a gyári garancia telefonra.
A gyári garancia, meg a forgalmazói garancia 2 dolog.
Ezért nem mindegy neked melyik van.
Pontosan hova vitted be javíttatni?
Bocs de tudnunk kellene pontoan, ezért kérdeztem az 1-es válaszban
Pontosan hol vetted, pontosan hol szervizelték. Mind a 3 javítás ugyanott történt? Mi a neve a szerviznek?
A telefonon a Beállítások -› Általános -› Info oldalon mit ír a jótállásról a telefon? Mikori a dátum? Egyezik azzal dátummal (+1 év) amikor beütemelted a telefont?
8: 2022 decemberében jár le a jótállás és igen, egyezik.
Mind a három javítás ugyan ott történt, a szerviz neve almárium pro kft. Hivatalos márka szerviz.
Igen, az az egyik a 4 hivatalos szerviz közül.
Nem egy ócska sarki szerviz. Így van esélyed a fogyasztóvédelemnél!
Mindenképpen tegyél bejelentést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!