Vodafone mobilnet hiba?
Figyelt kérdés
Szóval ma reggel a havi 1gb os szerződésem lejárt mivel elhasználtbam belőle a 100%-ot ilyenkor mindig veszek még 1gb-ot vagy kisebb csomagot. Most más volt a helyzet ugyanis mostmár nincs mobilnetem de ha próbálok újat venni a vodafone-nál akkor vagy azt irja ki hogy már a telefonszámom jelenleg is aktiv előfizetés alatt áll vagy ha másik csomagot választok akkor azt hogy pl.: Havi 1GB szolgáltatásunk megrendelése a továbbiakban nem lehetséges. Mit tegyek?2021. nov. 8. 19:49
1/2 anonim válasza:
Vodafone Mobil Ügyfélszolgálat
Belföldi mobilhálózatból díjmentesen: 1270
2/2 A kérdező kommentje:
ez 24/7 es ugye? Mert már várok kb 20 perce és senki nem veszi fel
2021. nov. 8. 21:50
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!