Megjavítják a telefonomat gatanciában ha kissé ütődött a sarka?
Sziasztok emagrol rendeltem egy telefont most 6 hónapos a kijelzőjén fólia volt meg tok a hátulján és kb. Egy hete sárga foltok jelentek meg a kijelzőn de ugy nagyon durván a telefon nem melegedik csak ha toltom
Viszont már leesett egy párszor és tokon keresztül leütődott a sarka nem nagyon . Meg fogják javítani?
Jó, most komolyan...
Én vagyok a gyártó. Adok el neked egy telefont. Azt mondom, adok neked mellé 2 év garanciát. Leírom egyértelműen ennek feltételeit, te pedig ezeket sose olvasod el.
Azt hiszed, a garancia az jár neked. Természetesen valójában benne van az árban, az esetleges alkatrészcsere ára is... Erről sem tudsz..
Aztán egyértelmű, de le is van írva, hogy a garancia arra vonatkozik, ha egyértelműen az én hibámból üzemképtelen a telefon, vagy hamar válik üzemképtelenné úgy, hogy ennek semmi nyoma.
Onnantól, hogy akármilyen kis sérülés van rajta, az mechanikai sérülés. Tehát ütődés érte. Azaz, ez már nem az én hibám, felelősségem.
Én csak azt javítom, cserélem, ami egyértelműen az én hibám. Csak akkor ha nincs semmiféle külsérelmi nyom, nincs elszíneződve az akkun a "vízjelző" ami akkor is elszíneződik, ha hideg telefont az utcáról beviszel a lakásba és nyomkodod...
Na még egyszer: A garancia az, ami keretein belül ingyen javítom neked a tőlem vásárolt készüléket, vagy cserélem ki másikra. Ennek feltétele, hogy labor szinten megállapítható legyen, hogy az én hibámból van gond az eszközzel. Amint bármiféle külsérelmi nyom, nem megfelelő használatból származó jelet találunk a laborban, a garancia nem él.
Tehát ha szabad szemmel látható a sérülés, akkor nyilván nem jelenthető ki biztosan, hogy az az én hibám, én gyártottam hibásan a terméket. Innentől nincs garancia.
Amennyiben gyönyörű, hibátlan az eszköz, laborban, mikroszkóp alatt sem állapítható meg olyan behatás, ami érhette, akkor állom a javítást, valószínűleg én hibáztam. De csak ekkor.
Ha ez nem így menne, a cégek nem léteznének, rég csődbe ment volna minden ilyen jellegű gyártó...
Ezek nem hülyék, nem szeretetszolgálatok. Ezek üzletek.
Rég fel vannak készülve az ilyen tudatlan egyének bohóckodásaira, hogy "há de az nem azér van, mer én aszondom, meg nem érte víz, higgye el" stb...
Kihagytam, hogy mi az "én hibám."
Például, nem megfelelő minőségű forrasztás, az anyag gyenge minőségű, láthatóan ez okozta a hibát. Ezt több eszközömben is látom, látják a szakértőim...
A Gigabyte, alaplapgyártónál is volt ilyen, leközölték, kiadták a REV.2 verziót, a hibás termékeket meg kicserélték ingyen, akár volt már hiba, akár nem. Túl vékony volt az ón réteg, hamar oxidálódott a chip így hamar elromlottak nagy számban ezek...
Tehát erre vonatkozik a garancia, nem arra, amire hiszik sokan...
Na aki válaszolt az köszönöm
Az előző telefonomat megkoptatta a tok és tiszta karc lett a ház és az emag bezzeg azt is kicserélte mert aksi hobás volt . Mindegy ha megcsinálják irok. Mostmár elég a cicaharcbol már unom
Persze, hogy nem kéne túlmelegednie. Azonban az ütés hatására az egész hűtés elcsúszhatott, elválhatott. Továbbá, érdemes utánanézni a li-ion és li-poly akkuknak is. Hogyan is működnek. A lényeg annyi, hogy ütés hatására, azok akár robbanhatnak is, bár nagyon ritka ez, inkább csak ilyen rendellenességek vannak, hogy melegszik, majd nem kapcsol be az eszköz.
Legtöbbször csak egy vékony fólia van az anód és katód közt, ami még magától is átszakadhat elvileg. Ütés hatására azonban igen valószínű, hogy sérül. A sérülés mértéke befolyásolja, hogy azonnal robban, a védelem üzemképtelenné teszi, vagy ilyen melegedési zavart okoz egy ideig csak.
Nyilván ha magától szakad, ott millió eset van, közli a gyártó, cseréli... Meg megállapítható... De, hogy te ütésnek tetted ki, egyértelműen nem a gyártó hibája, mivel nincs még 100 ilyen eset valószínűleg..
Ha van még legalább sok ilyen eset, ezen eszköznél.. Akkor esélyes, hogy cserélik. De erre akkor lenne jelentős esély, ha nem esett volna le sosem..
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!