Telenornál havi 100GB Internetre fizetek elő. Minden hónap 12.-én újul meg. Ma csak 5GB internetet kaptam és az applikációban nem is találok 100GB-os csomagot. Mi ennek az oka? Másnál is ez van?
“ A 100 gigás csomag csak egy időszakos kedveskedés volt, hogy az online oktatásra és home officra kényszerültek nem menjenek csődbe a net számla miatt. “
Dehogyis!
2018 vége óta van meg ez az előfizetésem...
Megújuló 100GB, minden hónapban.
Viszont csak délután szokott 12.-én megújulni, vagy este...
Viszont most reggel kaptam 5GB netet és az aktív szolgáltatások között is csak 5GB-os van, 100 nincs.
Viszont 100, az a megrendelhetőek között sincs most...
Karácsony környékén volt olyan 2* vagy 3* hogy 2-3 napra lehetett venni 100GB internetet 500 forintért.
De ha nem használtad el, a napok lejártával megszűnt. Szerintem erre gondolsz.
Mielőtt az ügyfélszolgálatához fordulnék, megvárom a holnap reggelt, hátha magától helyrejön addig...
De azért addig is írhattok tapasztalatokat, vagy hogy mit gondoltok.
Ez nem a 26 éven aluliaknak járó fél áras 100GB-os Yes! opció volt? Ha igen, akkor az csak 12 hónapig járt.
Ha még mindig 26 éven aluli vagy, akkor be kell menned személyesen, és újra igényelni a kedvezményt.
#9. Nos, ezt őszintén nem tudom.
A csomag nevét sem...
Ez megmagyarázná a dolgot, már csak azért is, mert most lettem pont 26, december végén...
A csomag árát viszont tudom, 6 ezer forint volt havonta.
Ez alapján nem tudod esetleg, hogy ez az az említett Yes! csomag volt e?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!