Hogyan tudom lemondani a megújuló korlátlan mobilnetet Telekomnál?
Sziasztok! Múlt hónapban aktiváltam a havi korlátlan netet a telekomnál, viszont ahogy lejárt nem töltöttem fel a kártyámat, így kikapcsolták a szolgáltatást, amivel semmi bajom, mert 1 hónapra szerettem volna csak. Viszont hogyan lehet kikapcsolni? Mivel ha minden igaz, ez csak úgymond egy alvó állapot, amint feltöltöm a telóm annyival, automatikusan újra bekapcsolja és levonja a pénzt.
Mivel már nincs szükségem ennyi netre, szivesebben aktiválnék kevesebbet, de addig nem tudok ameddig ez a szolgáltatás "aktív". Kerestem már az alkalmazásban, az oldalukon megtaláltam, viszont hiába jelzi úgy, nem kapcsoltam ki semmit sem, mert nem enged az alkalmazás még mindig, hogy vegyek netet, és üzenetben is ha próbálom írja, hogy már be van kapcsolva egy szolgáltatás. Esetleg valaki tudna ebben segíteni?
az a baja hogy nincs kifizetve
töltsd fel a kártyát és majd köv. hónaptól kapcsold ki.
Az alkalmazásban kapcsoltam be. Próbáltam már a netes opciót, ahol hiaba jelzi kikapcsoltnak, illetve hiába aktiváltam másik szolgáltatást, nem aktiválja és a pénzt sem veszi le.
Próbáltam őket elérni telefonon, sajnos sikertelenül. Tudom, hogy kéne lennie erre sms-es módnak, de akárhol néztem neten, nem találom. Szerdán tudnák csak bemenni hozzájuk.
"ahogy lejárt nem töltöttem fel a kártyámat, így kikapcsolták a szolgáltatást"
ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy azért kapcsolták ki, mert nem fizetted
tehát tartozásod van
amíg ezt nem rendezed addig nem tudod kikapcsolni, vagy másikat beállítani.
#6 Nincs tartozása. Feltöltőkártyás.
Amit használt azt előre kifizette.
A következőt már nem tudta ezért fel lett függesztve.
Amint újra tölt a kártyára levonnak egy időszaki díjat és onnan ketyeg újra az óra.
A kérdező ezt szeretné megelőzni, hogy ne induljon újra. Fentebb, #5 válaszban megadtam egy lehetőséget.
értem én mit mondasz, de szerintem az van, hogy fel kell töltenie hogy elinduljon újra a szolgáltatás és csak akkor tudja lemondani.
előre le kellett volna mondania
mint egy sporify, vagy netflix, stbnél... ott is előre fizetsz, és ha nem fizetsz akkor kikapcsolják és addig nem tudsz csinálni semmit amíg ki nem fizeted.
Ha a szolgáltatás felfüggesztett állapotba került, azt a 1777-es önkiszolgáló felületen tudod lemondani a 2.4.1.2 vagy 1.2.3 menüpontok alatt, a felfüggesztett szolgáltatások menüpontnál.
Egyébként jobban jársz a 1414-es ügyfélszolgálati számmal, ha ott kérdezel ilyet.
Üdv
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!