Miért csak akkor kapom meg a szöveges üzenetet amikor csatlakozok az internetté a telefonommal? Bővebben lent! 23/F
Szombat este történt
Biciklizni voltam a barátommal. 4 órakor indultunk. Este 10-kor értünk haza. Ezidő alatt a 6 órahossza alatt nem voltam csatlakozva az internethez semmiféle módon sem. Amikor haza értem és felkapcsolódtam az internetre: na akkor kaptam meg 1 szöveges üzenetet amit 8 órakor írtak nekem. Ez kb fél éve van. Fél évvel ezelőtt még internetkapcsolat nélkül is megkaptam a szöveges üzeneteket
Masik dolog: Biciklizés közben amikor megálltunk telefonon beszéltem egyik ismerősömmel. Eközben valahogy valamikor hívott másik barátom. De a telefonon ezt sem jelezte ki. Hanem este amikor haza értem akkor láttam hogy írt nekem hohy ekkor hívott és miért nem vettem neki fel. Megnéztem és pont akkor hívott amikor mással telefonáltam. Régebben amikor így hívtak akkor a telefonom kijelezte hogy hívnak és vagy felveszem vagy elutasítom. Azóta sincs másik telefonom és semmit sem állítottam rajta. Miket és hol állítsak vagy nézzek meg, hogy ez a 2 dolog a régi megszokott módon működjön?
Sajnos nem tudok utána nézni Samsung -on, így csak alternatív megoldást tudok javasolni...
Egy részt az is szükséges lehet még a korábbiakon túl, hogy az alábbi, a 1414 -es számra küldött üzenettel bekapcsold a hívásértesítőt (ha nem lenne bekapcsolva):
+HIVASERTESITO
Lemondáshoz ugyanez a szó - előjellel kezdve:
-HIVASERTESITO
(Az SMS erre a számra tudomásom szerint ingyenes előfizusoknak és feltöltősöknek is.)
...
A szükséges átirányítások bekapcsolásához pedig tudok USSD kódokat, amik készüléktől függetlenül működnek (tárcsázóba kell begépelni ezeket, mint egy telefonszámot és utána hívás gomb):
Átirányítás ha nem elérhető (pl.: ki van kapcsolva a mobil/nincs térerő):
**62*+36309876543*11#
Átirányítás amikor foglalt (épp telefonálsz és nincs hívástartás/konferencia szolgáltatás bekapcsolva):
**67*+36309876543*11#
(Utóbbi átirányítás nem szükséges aktív hívástartás és konferencia beszélgetés opciók esetén.)
(Az USSD kódokkal bekapcsolt szolgáltatások kikapcsolásáhok az elején lévő két csillagot cseréld két kettőskeresztre, majd a jelen esetben kétjegyű számkód, utána csak egy kettőskereszt, további paraméterek nem szükségesek. Pl.:
##67#
)
Ezekkel az USSD kódokkal és az SMS -ben elküldendő paranccsal a Telekom alkalmazás használata sem létfontosságú, sőt a további hívás (és néhány egyéb) opciók is kezelhetőek nélküle SMS -ben. Itt vannak hozzá az SMS -ben használható parancsok:
Itt a
"Mely szolgáltatásodat szeretnéd módosítani?"
kérdés alatt lenyithatóak a kategóriák...
Aktiválódik a hívásértesítő szolgáltatás.
Írtad:
"Másik amikor hívásba vagyok valakivel. A közben bejövő hívást nem jelzi nekem. Ez hatalmas probléma"
Erre megoldás a hívásértesítő szolgáltatás.
Vissza is írták ezt:
Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "HIVASERTESITO" szolgàltatàs beàllìtàsàhoz jelszò szükséges. Helyes formàtum: +kulcsszò(szòköz)jelszò. Üdvözlettel: Telekom
A szerződés megkötése után elvileg még nincs ilyen jelszó, utána szokták a szerződött partnerek beállítani, tehát elvileg csak emlékezned kellene rá.
...
Ha elfelejtetted, akkor e-mail címmel vagy telefonszámmal létrehozott Telekom fiók esetén ezen az oldalon:
hozhatsz létre új jelszót.
Facebook fiókkal regisztrált Telekom fiók esetén Facebook jelszó szükséges, melyet a Facebook nyitóoldalán kérhetsz.
(Forrás:
)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!