Miért csak akkor kapom meg a szöveges üzenetet amikor csatlakozok az internetté a telefonommal? Bővebben lent! 23/F
Szombat este történt
Biciklizni voltam a barátommal. 4 órakor indultunk. Este 10-kor értünk haza. Ezidő alatt a 6 órahossza alatt nem voltam csatlakozva az internethez semmiféle módon sem. Amikor haza értem és felkapcsolódtam az internetre: na akkor kaptam meg 1 szöveges üzenetet amit 8 órakor írtak nekem. Ez kb fél éve van. Fél évvel ezelőtt még internetkapcsolat nélkül is megkaptam a szöveges üzeneteket
Masik dolog: Biciklizés közben amikor megálltunk telefonon beszéltem egyik ismerősömmel. Eközben valahogy valamikor hívott másik barátom. De a telefonon ezt sem jelezte ki. Hanem este amikor haza értem akkor láttam hogy írt nekem hohy ekkor hívott és miért nem vettem neki fel. Megnéztem és pont akkor hívott amikor mással telefonáltam. Régebben amikor így hívtak akkor a telefonom kijelezte hogy hívnak és vagy felveszem vagy elutasítom. Azóta sincs másik telefonom és semmit sem állítottam rajta. Miket és hol állítsak vagy nézzek meg, hogy ez a 2 dolog a régi megszokott módon működjön?
"Miért csak akkor kapom meg a szöveges üzenetet amikor csatlakozok az internetté a telefonommal? Bővebben lent! 23/F"
Internet nélkül lehezen szinkronizál a telefon bármit is. amúgy miért tartottad fontosnak kiírni, hogy hány éves vagy? Ismerkedni is szeretnél, vagy mi a pénisz?
Úgy rémlik, erre a kérdésre (és az ezeket követő további kérdésekre) már adtam másfél-két hónapnyi privát üzenet váltás során választ.
Mi történt azokkal az információkkal, amiket privátban adtam (mivel nem voltál hajlandó kommentelni a kérdés alá, hogy mások is lássák a kommunikációt)?
Az akkor felmerült (és további) problémák közül mi aktuális még? Légyszi világosíts fel, mert már nem emlékszem minden részletre!
(Ha lehet ne privátban, légyszi!)
Ui.: Egyébként a Telekom alkalmazással kapcsolatos problémád esetén az a megoldás, hogy nem egyszerűen egy telefonszámmal kell belépni az appba ahhoz, hogy minden beállítást teljes körűen tudj kezelni, hanem egy e-mail címmel történő regisztráció után kell az előfizetés(eket) hozzáadni a fiókhoz és azzal a fiókkal (nem telefonszámmal) kell az appba belépni. Ez Telekomék esetén (is) érthetetlen számomra, de sajnos így működik náluk a dolog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!