Miért csak akkor kapom meg a szöveges üzenetet amikor csatlakozok az internetté a telefonommal? Bővebben lent! 23/F
Szombat este történt
Biciklizni voltam a barátommal. 4 órakor indultunk. Este 10-kor értünk haza. Ezidő alatt a 6 órahossza alatt nem voltam csatlakozva az internethez semmiféle módon sem. Amikor haza értem és felkapcsolódtam az internetre: na akkor kaptam meg 1 szöveges üzenetet amit 8 órakor írtak nekem. Ez kb fél éve van. Fél évvel ezelőtt még internetkapcsolat nélkül is megkaptam a szöveges üzeneteket
Masik dolog: Biciklizés közben amikor megálltunk telefonon beszéltem egyik ismerősömmel. Eközben valahogy valamikor hívott másik barátom. De a telefonon ezt sem jelezte ki. Hanem este amikor haza értem akkor láttam hogy írt nekem hohy ekkor hívott és miért nem vettem neki fel. Megnéztem és pont akkor hívott amikor mással telefonáltam. Régebben amikor így hívtak akkor a telefonom kijelezte hogy hívnak és vagy felveszem vagy elutasítom. Azóta sincs másik telefonom és semmit sem állítottam rajta. Miket és hol állítsak vagy nézzek meg, hogy ez a 2 dolog a régi megszokott módon működjön?
Arra már írtam privátban választ, amire utána azt írtad, hogy be is vált...
"Üzenetek ➡ Egyebek ➡ Beállítások ➡ Csevegés beállításai ➡ Speciális hívás és üzenetküldés ➡ Be"
Itt a kapcsolóval kikapcsoltad, majd teszt után azt írtad, rendben van.
Ez a kapcsoló még kikapcsolt állapotban van?
Azt hiszem, félreértettél.
Ki kapcsolt állapotban kellene lennie ahhoz, hogy ne kapj internet alapú üzeneteket, vagyis csak hagyományos SMS -t kaphass, amit internet nélkül is megkapsz.
Már akkor, privátban is felvetettem az üzenetkezelő cseréjét. Akkor azt elvetetted azzal, hogy nem akarsz több (felesleges) alkalmazást telepíteni.
Viszont ha a jelenlegi üzenetkezelő nem teszi megfelelően a dolgát, azt hiszem nincs más opció. Ebben az esetben (ha ennyire nagy problémát jelent az RCS (Csevegés) szolgáltatás megléte) nem hiszem, hogy feleslegesnek minősíthető egy működő üzenetkezelő telepítése. (Hacsak nem cseréled le az egész készüléket.)
Utóbbihoz kellene a Telekom app, amihez e-mail címmel kell regisztrálni, hozzáadni az előfizetést, utána a Telekom appban a "További beállítások" alatt a "Híváskezelés" alatti 4 kapcsolót bekapcsolod.
Ezen felül a +36309876543 -as számra kell átirányítani azt a (két) feltételes átirányítást, ami szükséges a hívásértesítő szolgáltatáshoz (Átirányítás ha nem válaszol; átirányítás ha nem elérhető).
Ezeket a legtöbb esetben a tárcsázó beállításain belül lehet megtalálni, de nem tudom (nem emlékszem) Samsung -on hogy is van ez pontosan...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!