Miért csak akkor kapom meg a szöveges üzenetet amikor csatlakozok az internetté a telefonommal? Bővebben lent! 23/F
Szombat este történt
Biciklizni voltam a barátommal. 4 órakor indultunk. Este 10-kor értünk haza. Ezidő alatt a 6 órahossza alatt nem voltam csatlakozva az internethez semmiféle módon sem. Amikor haza értem és felkapcsolódtam az internetre: na akkor kaptam meg 1 szöveges üzenetet amit 8 órakor írtak nekem. Ez kb fél éve van. Fél évvel ezelőtt még internetkapcsolat nélkül is megkaptam a szöveges üzeneteket
Masik dolog: Biciklizés közben amikor megálltunk telefonon beszéltem egyik ismerősömmel. Eközben valahogy valamikor hívott másik barátom. De a telefonon ezt sem jelezte ki. Hanem este amikor haza értem akkor láttam hogy írt nekem hohy ekkor hívott és miért nem vettem neki fel. Megnéztem és pont akkor hívott amikor mással telefonáltam. Régebben amikor így hívtak akkor a telefonom kijelezte hogy hívnak és vagy felveszem vagy elutasítom. Azóta sincs másik telefonom és semmit sem állítottam rajta. Miket és hol állítsak vagy nézzek meg, hogy ez a 2 dolog a régi megszokott módon működjön?
"én a problémát megszüntetni"
szerinted miért írtuk a hard resetet te rézfaszú bagoly
Amíg te se vagy normális, hogy várhatsz normális válaszokat?
Egyáltalán tudod mi az a hard reset? Nem? Akkor miért küldöd el a másikat, csak mert ezt javasolta? Talán sikerülne megoldani a problémád, aztán nem kéne kiemelgetned ezt a sz*ros kérdést? Hát igen, nagy kár lenne érte, te idióta.
#okcső
Mostantól értelmes válaszokat kérek!
Már leírtuk párszor, hogy az RCS -t hogyan kapcsold ki (privátban azt is, hogyan cseréld le az üzenetkezelőt olyanra, amiv könnyebb az RCS -t ki- / bekapcsolni), kikapcsoltad, tesztelted, azt írtad jó. Aztán még legalább kétszer eljátszottad ugyanezt a folyamatot. (Ez az interneten érkező "SMS" ami valójában nem SMS).
A hívás értesítő szolgáltatás bekapcsolásának menetét is leírtuk párszor. Volt, hogy azt írtad rá, hogy megoldva, aztán azt, hogy ilyen-olyan gondok vannak. Javasoltuk az ügyfélszolgálatot, amire nekem írtad, hogy nem is a Te neveden van az előfizu, így ügyet sem tudsz intézni. Javasoltam, vond be az előfizu tulaját, olyasmit írtál, hogy az nem egy magánszemély... Kiderült, valószínűleg céges csoportos előfizu egyik számát használod (de Te sem tudod biztosan), így nem tudsz ügyet intézni. Azt is javasoltam, lépj ki a csoportos előfizuból és akkor tudsz ügyet intézni, ha annyira fontos, mire a díjak növekedését hoztad fel ellenérvként.
Összességében amiket javasoltam (javasoltunk sokan), azoknak egy része először működött, később újra problémát jelentett ismeretlen okból, vagy valamilyen indokkal megvalósíthatatlannak tartottad. Innentől mégis hogyan/mivel segítsen neked az ember?
Komolyan, csak azt tudom javasolni innentől az interneten érkező "SMS" gondodra, hogy:
A) gyári beállítások visszaállítása
B) készülék csere
C) megfelelően működő üzebetkezelő telepítése, hogy ki tudd kapcsolni az RCS -t (amire párszor nemet mondtál azzal, hogy nem szeretnél plusz programot telepíteni)
-
A hívás értesítő szolgáltatással kapcsolatos gondra pedig azt hogy:
A) Szolgáltató vagy a cég segít (most nem hivatkozhatsz arra, hogy a vírus miatt nem tudsz bemenni ügyet intézni)
B) Cserélj számot (saját névre, magánszemélyként Te legyél az előfizető és így azt intézel, amit akarsz).
További ötletem nincs. Ha van más kérdés, írj ki egy újat. Köszönjük!
Fu biztos nem írtam volna ennek az értelmi fogyatékosnak ilyen hosszú választ, mert nem érdemes.
Figyeld meg, hogy ezt se fogja fel. Egyszerűen nem jut el az agyáig... bár lehet az a gond, nincs mihez eljutnia az információnak.
Pár nap múlva megint ki lesz emelve ez a sz*r.
#208 (mennyi?)
Mindenki megérdemli hogy választ kapjon a kérdésére... A 3 éves gyerekek is gyakran kérdezik ugyanazt, az ember mégse küldi őket melegebb éghajlatra...
#209 Én három évesen sem kérdeztem ugyanazt több, mint egy évig (!!), szóval ez egy 23 évestől is elég gáz.
Amúgy kapott... nézd vissza a válaszokat, a 209-ből nagyon sok segítőszándékú válasz volt. Egyiket se fogadta meg, inkább hajtotta a hülyeségét.
Reménytelen eset, hidd el nekünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!