Miért csak akkor kapom meg a szöveges üzenetet amikor csatlakozok az internetté a telefonommal? Bővebben lent! 23/F
Szombat este történt
Biciklizni voltam a barátommal. 4 órakor indultunk. Este 10-kor értünk haza. Ezidő alatt a 6 órahossza alatt nem voltam csatlakozva az internethez semmiféle módon sem. Amikor haza értem és felkapcsolódtam az internetre: na akkor kaptam meg 1 szöveges üzenetet amit 8 órakor írtak nekem. Ez kb fél éve van. Fél évvel ezelőtt még internetkapcsolat nélkül is megkaptam a szöveges üzeneteket
Masik dolog: Biciklizés közben amikor megálltunk telefonon beszéltem egyik ismerősömmel. Eközben valahogy valamikor hívott másik barátom. De a telefonon ezt sem jelezte ki. Hanem este amikor haza értem akkor láttam hogy írt nekem hohy ekkor hívott és miért nem vettem neki fel. Megnéztem és pont akkor hívott amikor mással telefonáltam. Régebben amikor így hívtak akkor a telefonom kijelezte hogy hívnak és vagy felveszem vagy elutasítom. Azóta sincs másik telefonom és semmit sem állítottam rajta. Miket és hol állítsak vagy nézzek meg, hogy ez a 2 dolog a régi megszokott módon működjön?
A hívásvárakoztatás hálózati szolgáltatás, de jónéhány mobil menüjéből is kapcsolható...
Az a szomorú, hogy ezt a kérdezőnek már leírtam (legalább egyszer) és azt is írtam, hol keresse a beállítást, de akkor nem tudta beállítani... Pedig még azt is írtam, hogy ez a konkrét szolgáltatás még a Telekom alkalmazásban is kapcsolható, de a kérdezőnek az sem úgy működik, ahogy kellene (teljes értékű Telekom-fiók hiányában). Hiszen az alkalmazásból nála konkrétan hiányzik ez a beállítás is, mivel csak telefonszámmal tud belépni.
Emiatt javasoltam, hogy inkább hívja a szolgáltatót, ők is be tudják kapcsolni, de ekkor derült ki, hogy nem is a kérdező nevén van az előfizetés, így nem tud ügyet intézni, mivel az 5 jegyü előfizetői jelszót sem tudja és az előfizető személyes adatait sem. Ezek hiányában pedig ügyet intézni sem tud, illetve pont emiatt nem tudja a Telekom alkalmazásban sem e-mail fiókkal történő regisztráció/belépés után hozzáadni a kérdéses előfizetést, így azt nem tudja az alkalmazásból teljes körűen kezelni (hiányoznak opciók).
Ezek után a kérdező egy darabig csendben volt, majd újra és újra előjönnek teljesen ugyanazok a gondok, mindez már nagyon hosszú ideje...
Mi fórumozók pedig hol segíteni próbálunk, hol oltogatjuk szegény kérdezőt csak azért, mert hiányzó adatok miatt lehetetlen megoldani egyes problémáit, másokat pedig a kérdező nem képes/nem akar megoldani.
Én ettől a kérdéstől égtem ki...
Bocsánat, kedves kérdező, de így én már nem tudok/nem akarok többet segíteni, hiszen már többször megpróbáltam legjobb tudásom szerint, mégis mindig ugyanott lyukadsz ki, még az után is, hogy le elenőríztettem veled az egyik (elvileg megoldott) problémád, amire akkor azt írtad, megoldva, majd később ugyanúgy felhoztad, mint létező probléma. A másik (hívásvárakoztatás) problémádra is írtam megoldást, mégis újra és újra felhozod.
Vagy trollkodsz, vagy képtelen vagy megoldani (a rengeteg segítség ellenére), vagy újra és újra elrontod ugyanazt (talán szándékosan).
Nincs ám ennek vége, megint kiemelte az okos delikvens a kérdést. xddd
Szerintem ennek soha sem lesz vége xdddddddddd cringe
És?
Ugyanúgy kell bekapcsolni.
"Tényleg? Nem mondod!!! Azt gondoltam, hogy máshogyan kell... -.-"
Akkor most mi van? :DD
Segítség kell a csúszka elhúzásához?
Ha kikapcsolódott, kapcsold vissza!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!