Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Garancia érvényesítésénél...

Garancia érvényesítésénél probléma az, hogy a kereskedő nem írta rá a jótállási jegyre a termék gyári számát?

Figyelt kérdés
Csak a modell szerepel rajta, ami ugye nem egyértelműen azonosítja be az adott eszközt. Gyakorlatban mennyire problémáznak ezen a szervizek?
ma 13:47
 1/4 A kérdező kommentje:
Utólag én is ráírhatnám, de a szervizesek se hülyék. Látszódna, hogy nem ugyanaz a kézírás.
ma 13:48
 2/4 A kérdező kommentje:
A számlán se szerepel. A számlát alá se írták, csak a jótállási jegyet (azon pecsét is van).
ma 13:52
 3/4 retektorta ***** válasza:
Ha Samsung, akkor azok a gyökerek bármibe képesek belekötni.
ma 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 Szirty ***** válasza:

Szerintem a készüléken lévő gyári számból megállapítható mikor gyártották így a garancia érvényességi ideje is.


Gond akkor van ha egy régóta raktárban álló készüléket vettél.

ma 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!