Rendeltem egy webshopból, de hamis terméket kaptam és még csak nem is működik. Mi ilyenkor a teendő? Jeleztem az eladónak, hogy a termék nem használható többi lenn
szerintem is rossz ez a szabályozás, hogy az küldje vissza, aki eleve szívott, de akkor is ez a szabály
a postán rendelés átka
Én kiharcolnám(bevált), hogy ő fizesse, a visszaküldést, mert nem az én hibám, hogy nem működik, neki kell garantálnia a használható terméket.
Ha nem, mondd meg neki, hogy felnyomod a fogyasztó védelemnél. Akkor kezesbárány lesz nagy eséllyel.
Amúgy ha cseréli, visszaküldeném, ha nem cseréli, megtartanám és a pénzt utaltanám vissza.
1.Olvasd el az "apróbetűs" részt az oldalukon mik a szállítási feltételek.
Biztosan le van írva,hogy visszaküldés esetén a vevőt terheli a költsége.
2.Irogatják itt majd felnyomod a fogyasztóvédelemnél,meg elállási jog stb.
Ez mind felejtős semmi közük ezekhez az esetekhez bár mi gondod van
kizárólag polgári peres úton tudod érvényesíteni azt.(ha sikerül)Még a
jogszabályban biztosított 14 napos elállási jogodat sem tudod
érvényesíteni,ha a bolt erre nem hajlandó reagálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!