Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Rendeltem egy webshopból, de...

Rendeltem egy webshopból, de hamis terméket kaptam és még csak nem is működik. Mi ilyenkor a teendő? Jeleztem az eladónak, hogy a termék nem használható többi lenn

Figyelt kérdés
Jeleztem az eladónak, hogy a termék nem használható, erre azt a választ kaptam, hogy küldjem vissza. Azt gondolom, hogy méltánytalan, hogy kaptam egy hamis és nem működő terméket és még én fizessek azért, hogy visszaküldjem.

2020. szept. 9. 13:00
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

szerintem is rossz ez a szabályozás, hogy az küldje vissza, aki eleve szívott, de akkor is ez a szabály

a postán rendelés átka

2020. szept. 9. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
44%
Minek rendelsz mindenféle noname oldalról ? Tanulópénz, így jártál . Egy csomó normális webshopon ingyenes a visszaküldés , sőt a futárszolgálat házhoz jön érte . Ja , hogy spóroltál kb 500 forintot rajta ? Hát most láthatod , nem érte meg !:)
2020. szept. 9. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Nézd meg a jogszabalyokat arra hivatkozz bemásolva , ments minden levelezést es el is állhatsz stb ..
2020. szept. 9. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:

Én kiharcolnám(bevált), hogy ő fizesse, a visszaküldést, mert nem az én hibám, hogy nem működik, neki kell garantálnia a használható terméket.

Ha nem, mondd meg neki, hogy felnyomod a fogyasztó védelemnél. Akkor kezesbárány lesz nagy eséllyel.

Amúgy ha cseréli, visszaküldeném, ha nem cseréli, megtartanám és a pénzt utaltanám vissza.

2020. szept. 9. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Küldjön csere csomagban egy másikat ami eredeti és használható. Szóval a másik jön ez meg megy...
2020. szept. 9. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Mit értesz hamis termék alatt? Mit rendeltél és mit küldtek helyette?
2020. szept. 9. 14:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Szia 6-os! Egy elektronikai terméket rendeltem, a márkajelzés hiányzik róla, márpedig az eredetiken az rajta van.
2020. szept. 9. 15:34
 8/12 A kérdező kommentje:
Kedves 2-es! Egyébként amit rendeltem, csak 2 webshopban volt elérhető, sok választásom nem volt.
2020. szept. 9. 15:42
 9/12 anonim ***** válasza:
Ha bankkártyával fizettél (VISA vagy Mastercard), akkor indíts chargeback eljárást. Ha szerencséd van, mások már korábban sikeresen megtették ugyanez ellen a simlis cég ellen, és a VISA nem is fog szarakodni az üggyel, automatikusan neked hisz, és visszaadja a pénzed. Ez esetben vissza se kell postáznod a szajrét, mehet egyből a kukába.
2020. szept. 9. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
76%

1.Olvasd el az "apróbetűs" részt az oldalukon mik a szállítási feltételek.

Biztosan le van írva,hogy visszaküldés esetén a vevőt terheli a költsége.

2.Irogatják itt majd felnyomod a fogyasztóvédelemnél,meg elállási jog stb.

Ez mind felejtős semmi közük ezekhez az esetekhez bár mi gondod van

kizárólag polgári peres úton tudod érvényesíteni azt.(ha sikerül)Még a

jogszabályban biztosított 14 napos elállási jogodat sem tudod

érvényesíteni,ha a bolt erre nem hajlandó reagálni.

2020. szept. 9. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!