Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Olyan törvény még létezik...

Olyan törvény még létezik hogy 72 órán belül kötelesek visszavenni/cserélni bármilyen készüléket amennyiben a legkisebb hiba is fennáll?

Figyelt kérdés
Pixel hibás laptopról lenne szó. Ma vettem délelőtt.

2013. dec. 18. 19:15
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Miért? Nincs hozzá jótállás?
2013. dec. 18. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim válasza:
Szerintem van még ilyen. Ha neten rendelted, akkor meg 8 nap van rá.
2013. dec. 18. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

A pixel hibák megítélése, elfogadása gyártónként változó.

Csak példa: akkor cserélnek, ha a főképernyőn nagyjából a közepén 2/3-ad területen van 1 teljes pixelhiba. Még az sem mindegy, hogy sötét vagy világos.

Ezen kívűl már több megengedett.

Van még alpixel hiba, ami csak egy-egy szín hiányát jelenti sötét vagy világos változatban.

Főképernyőn kívül többet engednek.

Itt a számok 3-5 között megengedhetőről szólnak.

Hangsúlyozom: gyártóként változnak a számok. Van ahol 1 sem megengedett, de az már drága készülék kategória.

2013. dec. 18. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

Erre van szabvány. Nézd át a garanciajegyet, benne lesz, hogy elfogadott-e a pixelhiba, és ha igen, milyen kategóriában.


Ha esetleg van rá három napos pixelhiba garancia, akkor kicserélik, de laptopnál ez nagyon ritka, főleg monitorokra jellemző.

2013. dec. 18. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

Majdnem a képernyő közepén van egy világos cián pötty.Marhára irritáló helyen.

Visszavittem, de azt mondták hogy a dell pixelhibáért nem cserél. Csak gondoltam megérdeklődöm van e értelme holnap verni az asztalt.

2013. dec. 18. 19:56
 6/16 A kérdező kommentje:

Csak marhára el vagyok keseredve ezen mert hétfőn halt meg a régi gépem. Rohadtul nem hiányzott most ez a kiadás, nagyon másra spóroltam. Minden erre szánható pénzt beleöltem, erre kapok egy hibás gépet és 2 órával az átvétel után gyakorlatilag azt mondják hogy így jártam, nincs mit tenni.

Ez egyszerűen undorító. Nem akarom ennyiben hagyni.

2013. dec. 18. 20:32
 7/16 anonim ***** válasza:
2013. dec. 18. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
Mi a géped típusa?
2013. dec. 18. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:

Amúgy 72 órán belül bármi elromlik, cserét kérhetsz. És az üzletnek ez nem opció hanem kötelesség.

Viszont ha csak hőzöngeni mész oda, az nem ér semmit.

Írásban kell jelezni, legjobb ha egyenesen a vásárlók könyvébe tett bejegyzéssel. Vigyél tanút arra az esetre ha megtagadnák a cserét vagy a beírást.

2013. dec. 18. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

117/1991. sz. Korm. rend. szerint a 3 napos határidő a kicserélésre vonatkozik, és akkor ha a termék hibás. Ha nem tudják kicserélni, akkor kell a vételárat visszaadni vagy (és ez fontos) a vételár-különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni.

Tehát a készüléked hibásnak minősül akkor is ha a 72 órát követő garanciaidőszakra vonatkozó elbírálás szerint már nem lenne az.


[link]

2013. dec. 18. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!