Másnak is van gondja a UPC-vel?
Figyelt kérdés
2008. márc. 28. 17:12
1/15 anonim válasza:
NEM! NYUGI ÉN IS UTÁLOM :P jupisi másképp:P
3/15 anonim válasza:
3 hónap levelezés és sok sok telefonálgatás és várakoztatás után sikerült végre felbontanom a szerződést velük.
Amíg potenciális vásárlót látnak benend addig jó vagy, ha már nem akkor szopatnap orrba szájba! Fujjj jupisi!!!
4/15 anonim válasza:
Mi az hogy!!!!dögivel!!!7 napból 3-mat nincs net,telefonvonal.nagyon hanyag egy cég.
5/15 anonim válasza:
Nekem sikerült felbontanom a szerződést. Sőt közöltem velük, hogy a DIGI-től sokkal kedvezőbb ajánlatot kaptam. Ezután már ők is jelentős kedvezményt adtak volna, de már átszerződtem, és nem bántam meg.
6/15 anonim válasza:
Igen, 5 percbe telt mire megnyitotta ezt a kérdést....am. tényleg sokszor nicsn net vagy nagyon lassú, valamint az UPC-s telefon se jó. Szerintem az a gond, hogy olyan sokat reklámozták hogy nagyon sokan csatlakoztak, és nem bírja a rendszer.
7/15 anonim válasza:
ÉS korlátozzák a p2p kapcsolatot!!
600kb/s-es csomagom van, de a torrent 10kb/s-nél gyorsabban csak nagyon ritkán jön.
8/15 anonim válasza:
igen nekem is van vele gondom.egy nagy sz@r
10/15 anonim válasza:
Hát legyen egy pozitív hozzászólás is a upc mellett, én most hívtam őket, hogy a bronz díjcsomagomat lehet-e fiber 15-ös díjcsomagra módosítani, és azt mondták, ne módosítsam, mert novemberig mindenkinek átállnak rá, és még olcsóbb is, ha kivárom azt az 1-2 hónapot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!