Extreme Digitálnál csereutalvány érvényesítése hogyan működik?
Tavaly májusban vettem egy Philips terméket ami problémás lett, közvetlenül a szervízbe vittem, ott azt mondták nem javítható és kaptam egy csereutalványt.
Próbáltam utánanézni, hogy itt hogy működik, de erről nem találtam információt. Más helyeken vagy el kell postázni a csereutalványt vagy be kell menni valamelyik üzletbe. Az Extreme Digital esetében még bonyolítja a helyzetet az is, hogy összeolvadtak az Emaggal.
Írtam nekik egy emailt,ezt a választ kaptam:
Kérjük, hogy a további ügyintézéshez a kapott eredeti cserére jogosító dokumentumot és a számlamásolatát küldje be a dokumentumokat postai úton (ajánlottan) az alábbi címre:
eMAG Szervizlogisztika
(Rendelésszám)
2330 Dunaharaszti 7849/1 N11-es rámpa
A pénzvisszafizetést a dokumentumok beérkezését követően fogjuk tudni elindítani, melyről e-mailben értesítjük Önt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!