ISTYLE-nál a szerviz esetén milyen címre kell visszaküldeni a terméket?
A oldalunkon megrendeltem a szervizes futárt de nem küldtek semmi címet a visszaigazoló e-mailben...
Tavaly augusztusban vásárolt 2gn Airpods jobb fülese nem veszi fel a töltést akkor azt még jótállás miatt javítják abban az esetben hogy nem az én hibámból ment tönkre?
"A oldalunkon megrendeltem a szervizes futárt de nem küldtek semmi címet"
Nem címet küldenek, hanem futárt.
Ő tudni fogja mi a dolga. A tiéd csupán az, hogy odaadd neki a cuccot, amiről majd elismervényt kapsz.
Az esetleges javítással kapcsolatos részletek iránt majd a szervizzel kell egyezkedned, mindegy mit mondunk erről. Ők majd tesznek egy megállapítást, ami alapján döntenek a további lépésekről.
csak ugye a cuccot csomgold be rendesen, ne csak úgy a fülzsíros kis fehér fülest nyomd a futár kezébe! :D
A garis cserét majd megmondják hogy jogos-e. bevizsgálják.
valszeg sok idő lesz, mert legtöbb esetben Magyaországon már nem is szervizelnek, csak továbbküldi az európai központba a javítandó eszközöket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!