Elküldtem garanciás javításra egy bluetoothos fülhallgatót. A szervíz visszaküldte azzal az indoklással, hogy a terméken szennyeződés található, ezért nem szól. Ez konkrétan nem igaz. Milyen lépéseket tehetek az ügy érdekében?
Figyelt kérdés
2019. aug. 2. 18:04
1/3 anonim válasza:
Hát, mondanám, hogy fogyasztóvédelem, de
1. egyáltalán nem biztos, hogy be tudod bizonyítani az igazadat - lehet, azt mondják, hogy azóta megtisztítottad.
2.- a fogyasztóvédelmet beolvasztották a kormányhivatalokba, így megváltozott a hatáskörük, stb. - nem lenne könnyű parti bebizonyítani az igazad
Hacsak nem volt nagyon drága, szerintem engedd el ezt a történetet.
2/3 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, első körben írtam a Vásárlók könyvébe, meglátom mit válaszolnak.
36 ezer forint volt, de végigviszem az ügyet, nem szabadulnak tőlem könnyen.
2019. aug. 2. 23:29
3/3 anonim válasza:
Menj a békéltetőhöz. Attól hogy még már kormányhivatalokban van a fogyvéd, ugyanúgy elérhetőek. Érdemes felvenni a kapcsolatot az eladóval is, panaszt tenni ott, hogy egyeztessenek a szervizzel. Továbbá szavatossági igényt is lehet benyújtani a szerviznél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!