A vasúti sínekben is megy az áram, vagy csak a felsővezetékben?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
sok! a V63-ast még franciaországba is kivitték tesztelésre (mármint az ottani hálózat tesztelésére), mert Európai szinten híresen rossz fázistényezővel dolgozik.
Egy táplálási szakaszon ha megkergetsz két gigantot képesek leakasztani az alállomást, pedig a kettő együtt nincs akkora teljesítményű mint egy ES64...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
sebességtől és elegytömegtől is függ.
nem tudok neked pontos számot mondani
egy 2200 tonnás tehervonatnál 1000A-es vontatómotor áramnál nyilván 0,5-0,6 környéke is lehet
egy 3 kocsis személyvonatnál meg 0,8 felett
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#16, konkrétan egy mávos dokumentumból van a biztberes infó, te kamuvezér. AZ egyik szálnak elszigeteltnek kell lennie, nem lehet mindkét sínszál a földön.
Akkor hiszem el ha vezér vagy, ha csinálsz egy szelfit a vezetőállásban, kezedben egy jól olvasható a kép készítésével azonos dátumú újsággal. Csak mielőtt még Rizsa valamelyik szelfijét vennéd "kölcsön".
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a ripacs rizsa képeihez nem nyúlok... amúgy egy balf... már leamortizált pár mozdonyt, csak azt épp nem rakja ki instára. és még fotózni sem tud :D
kérdés melyik könyvben néztél utána és milyen típusú biztberről van szó!
van sugárzókábeles megoldás például is amikor a sínben nincs biztberes jel hanem mellé van fektetve egy kábel. (nem!!!! nem olyan kábel!!!! :DD)
a szig. sín pedig teljesen kiszigetelve csak a jelzők mellett van néhány méteres szakaszon
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!