A gyakorikerdesek.hu-n miért nem változtatnak semmit?
Az oldalt egy cég üzemelteti. Annak van bevétele a reklámokból. A fejlesztés munkával, így anyagi kiadással jár. Ennek tükrében fordítsuk meg a kérdést: Miért változtatnának bármit is? Ha csinálnak több száz munkaórát beleölve egy pöpecebb rendszert, azt sem fogják többen látogatni, nem lesz több bevétel a reklámokból, az oldalnak nincs érdemi konkurenciája, hát akkor mi haszna lenne ebből a cégnek?
Sajnos, nem sajnos, tetszik, nem tetszik, így áll a helyet. Nyilván a kor elszállt az oldal felett, nagyon retro, mind kinézetében, mind funkcionalitásában, de az oldalt kezelő cégnek nincs motivációja, érdekes hogy fejlesszen rajta.
#4 Pedig szerintem elég lenne néhány képet nagyobb felbontásúra cserélni, és/vagy material design használni (ami nem is nézne ki nagyon eltérően a mostaninál, de mégis jobb lenne). Drasztikus változásokra nem lenne szükség, új designt/képeket/formákat sem kellene készíteni.
De amire még nagyobb szükség lenne azok az új funkciók. Pl. Lehessen a válaszokat szerkeszteni az elküldésük után 1-2 percig.
Ha változtatnának a kinézeten és új funkciókat adnának nem csak több felhasználó lenne, de valószínűleg az oldal színvonala is nőne.
Szerintem az oldalnak még arra is lenne lehetősége (sok fejlesztéssel) hogy idővel Magyarországon a másodig Facebooknak lehessen hívni. Persze ez nem fog megtörténni, és ahhoz már tényleg nagy változások kellenének. (második Facebook alatt inkább a népszerűséget értem, nem pont Fb. alternatívára gondolok)
De persze nem úgy tűnik, hogy bármi hasonló fog történni.
Talán néhány év múlva megtörténik az ami régen az Iwiw-el. Én nem lepődnék meg.
Nincs értelme az utólagos szerkesztésnek és visszaélés alapja lehet. Sokszor 1 percen belül válaszolnak többen is egy kérdésre. Ha át lehet írni a kérdést ezen belül és megfordítani a jelentését, akkor az összes addigi hasznos válasz rögtön értelmét veszti és lehúzzák az értékelésüket.
Nincs időben megszabva hogy mennyi ideig fogalmazhatsz meg egy kérdés. Ha akarod, 1 órát is ülhetsz fölötte míg átgondolod hogy mit írj bele, és tízszer ellenőrizheted mielőtt beküldöd. Akinek a végtelen szerkesztési idő nem elég, annak a +2 perc is kevés lesz. Nem az oldalt kell lehülyíteni az emberek szintjére, hanem az embereknek kell megtanulni hogy olvassák vissza ha hülyeséget írtak, és nézzék át hogy mindent leírtak-e amit akartak.
Akkor ebben nem értünk egyet. Azért elég ritka az hogy több válasz érkezne egy kérdésre 1p alatt, de ha mégis megtörténne, oda lenne írva a válasz mellé: [Szerkesztve] esetleg meg is lehetne nézni a szerkesztés előtti verziót. Nagyon sok másik oldalon nincs gond ebből a funkcióbol, 2018-ban szerintem már meglepő, hogy nincs ilyen.
"Nem az oldalt kell lehülyíteni az emberek szintjére"
Hmm... Pedig ez nem is hangzik rosszul. Az emberek nem fognak alkalmazkodni, ezért az oldalnak kell.
De én ezt hülyítés helyett csak egy új funkciónak hívnám, ami az emberi hibák javítására szolgál.
Én át szoktam olvasni amit írok, de előfordul, hogy hibát ejtek és rögtön a válasz elküldése után észre is veszem. (akár tartalmi hiba is lehet)
Ha csak felpontozni lehetne, mi lenne a szándékosan rossz válaszokkal? Fogják a trollok és a rosszat felpontozzák mintha jó lenne, a jót pedig nem, így a rossz válasz hasznosabbnak tűnik. Ez egyszerűen nem lehet igazságosan megoldani, ha két választ bárhogy meg lehet különböztetni egymástól, azzal vissza is lehet élni.
Amúgy oldalakat lehetne írni arról hogy miben változhatna az oldal. Eddig sem, és ezután sem törődtek az üzemeltetők ezekkel a kérésekkel vagy tanácsokkal, így felesleges a szájtépés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!