A GYIK-en belül hol lehet panaszt tenni?
Kb.egy hónapja panaszt tettem a moderátoroknál ès semmi választ nem kaptam.
Ugyan is arról van szó"hogy mivel egy hazug ès gonosz ember vagy"jelzővel illetett egy felhasználó ès kèrtem a törlèsèt kètszer ès nem törőltèk,választ se kaptam.
Az egyik kèrdesemet töröltèk ahol semmi sèrtő nem volt benne a szabálynak megfelelt úgy èrzem.
Mi az oka,hogy ennyire nagy a külömbsèg a törlèseknèl?
Èn nem akarom a GYIK-et hibáztatni de a szabály az szabály,ès szeretnèm ha ezek a GyIK-en belül megoldodnanak,nem pedig a GyIK-en kívűl.
Valaki tud lehetősèget,hogy hova tehetek le panaszt a GyIK-nèl?
Ezekre az emailcímekre írhatsz panaszt:
adatvedelem@webminute.hu
info@gyakorikerdesek.hu
info@webminute.hu
A téged sértő sorok a "Mi Isten kiránysága?" kérdésnél lettek leírva. Valószínűleg a moderátorok nem tartották szabálysértőnek a 32-es választ.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!