A GYIK-en belül hol lehet panaszt tenni?
Figyelt kérdés
Kb.egy hónapja panaszt tettem a moderátoroknál ès semmi választ nem kaptam.
Ugyan is arról van szó"hogy mivel egy hazug ès gonosz ember vagy"jelzővel illetett egy felhasználó ès kèrtem a törlèsèt kètszer ès nem törőltèk,választ se kaptam.
Az egyik kèrdesemet töröltèk ahol semmi sèrtő nem volt benne a szabálynak megfelelt úgy èrzem.
Mi az oka,hogy ennyire nagy a külömbsèg a törlèseknèl?
Èn nem akarom a GYIK-et hibáztatni de a szabály az szabály,ès szeretnèm ha ezek a GyIK-en belül megoldodnanak,nem pedig a GyIK-en kívűl.
Valaki tud lehetősèget,hogy hova tehetek le panaszt a GyIK-nèl?
2020. nov. 14. 07:48
2/23 anonim válasza:
Miért káromkodsz,ideges vagyol e?
3/23 A kérdező kommentje:
3.Pontosan te kérdeze?
2020. nov. 14. 10:10
5/23 A kérdező kommentje:
A GyIK azèrt nem tud a szabályok szerint müködni,mert általában ha èszreveszik a felhasználók,hogy megkülömböztetèsben rèszesülnek a törlèsekben,nem keresik a szabály szerinti igazukat,inkább spontán lelèpnek,ami azt jelenti,hogy van/vannak akik a GYIK szavatosságát aláássák,pedig az oldal sokaknak tetszik.Itt a szabályok betartása a hiba a moderátorok rèszèről.Ami azt jelenti,hogy a rèszrehajlást kellene kerülni.
2020. nov. 14. 10:35
7/23 A kérdező kommentje:
Valahogy,nem èrdekel az ilyen laza,cinikus megjegyzèsed.
2020. nov. 14. 10:42
9/23 A kérdező kommentje:
Azért a kèrdés marad.
2020. nov. 14. 10:48
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!