Ömlesztett árufuvarozás nehézségei, buktatói?
Lehetőségem lenne nyerges vontatóval szemes takarmányt fuvarozni külföldre (alkalmazottként).
Kamionnal csak darabárú gyűjtőáru fuvarozással vannak tapasztalataim.
Mi lehet az ömlesztett árufuvarozásban jó illetve rossz?
Pl,túlsúly?
Kikötőben való várakozás?
Lapátolás a ponyva alatt?
Vagy minden szép és jó?
Én az ilyet csak akkor vállalnám el, ha billencses.
Anno feltettem egy hasonló kerdést, hàtha segít.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__egyeb-kerdesek__9..
szar... mást nem tudok rá mondani :D koszos, poros meló. Ha a magtárban kell pl borítani akkor garantált hogy a fülke telemegy porral, hiába futsz kinyitni és vissza a fülkébe gyors. Én oldalra billenőssel dolgoztam addig a 3 hétig amíg bírtam, 3 részben kellett kinyitni ha billentetted, de a garat meg kb 1 rekesznyi széles volt, szóval kinyitottad a középsőt pl, leborítottad, kiszálltál kinyitni a következőt vissza, leborítod, a harmadikat is, és amíg kiszállsz addig bele kell menned abba a qrva nagy porfelhőbe, mert nem várhatsz mert mögötted már vannak 3-an akik várnak a sorban. Ha meg épp nincs fürdő a közelben és telement mindened porral meg gabonával akkor úgy kell lefeküdnöd aludni, mert a nedves törlőkendő lóphaszt nem ér :D
Ha kikötős a felrakó / lerakó akkor ja, ott bizony várakozás van de van hogy gyorsan sorra kerülsz van hogy órákig vársz, de ez akárhol előfordulhat nem csak kikötőben, én csak Koperbe jártam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!