Ebay-on vásárolt árút nem kaptam meg időben?
Az a tisztességes ha megint kifizeted, pontosabban felveszed a kapcsolatot az eladóval amiben elkéred az infót hogy hova utalj.
Ha ezt nem teszed meg nyilván nem ettől fog csődbe menni az eladó, ez csak egy gesztus feléjük. Eredendően nem az eladó tehet arról, ha lassú a posta. Az oldalon írt kézbesítési idő amúgy is becsült és nem szabály - ami normál módon növekszik ha a kézbesítési szolgálatoknak is többszöröződik a forgalma, főleg karácsony környékén. Ha mondjuk 14 napot ír az oldal akkor nem illik a 15. napon már reklamálni, mert az oldal mindig az adott naphoz viszonyít amikor megnyitod, ebben nincs benne hogy hány nap alatt szerzi be az eladó a terméket (ha be kell neki), és ő hány nap után adja fel ténylegesen.
"Ha mondjuk 14 napot ír az oldal akkor nem illik a 15. napon már reklamálni, mert az oldal mindig az adott naphoz viszonyít amikor megnyitod, ebben nincs benne hogy hány nap alatt szerzi be az eladó a terméket (ha be kell neki), és ő hány nap után adja fel ténylegesen."
Ezt cáfolom! Igenis írjon minnél hamarabb, úgyis az lesz az eladó válasza hogy várjon egy hetet, aztán még egyet, a pofátlanabbak pedig még egyet kérnek. Minél előbb írsz, annál kevesebbet kell várnod amíg visszakapod a pénzt.
(Tapasztalat)
Ha mégis megjön, akkor meg írsz az eladónak, kb 50%-ban azt fogja mondani hogy tarts meg ajándékba, főleg ha olcsó cucc, vagy ad egy email címet pl amire elküldheted a pénzt újra paypalon.
Ha nem írsz, akkor sincs semmi, ez csak a lelkiismeretedre lesz max kihatással.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!