Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Nektek is elküldték a facebook...

Nektek is elküldték a facebookon az ismerőseitek ezt a Teresa Figaldo szellem sztorit?

Figyelt kérdés
2016. máj. 30. 12:41
1 2 3 4 5
 11/43 anonim válasza:

anotherlife2time.qwqw.hu/?modul=blog&a=65796


Ezt olvassátok el és rájösztök hogy hülyeség :-)

2016. máj. 30. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/43 Sanyika932 válasza:
Hát figyelj én is sorra kerültem de egy kicsit beszartam a sztoritól de gondolom valamelyik nokedlee írt egy ilyen horroros szart és szerintem a lányok nagyrésze elhiszi és elküldi. Szóval majd holnap írok ha meghaltam xD
2016. máj. 30. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/43 anonim válasza:
Nekem nemrég küldték... Nem tudom hogy igaz-e... De én nagyon menci vagyok...és nem küldöm tovább :DD Thug Life
2016. máj. 30. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/43 anonim válasza:

Az igazság az, hogy tegnap este már meghaltam. A szekrényben bújkált. Hallottam egy csattanást, előjött Teresa, majd megette a csontjaimat és megitta a véremet.

A temetésem holnap 15:00-kor lesz. Hamvasztva leszek (sajnos).

Szóval ez egy kamu. Ilyet bármikor bárki ki tud találni. Valaki élvezi, hogy ennyire hülyének nézi az emberiség 75%-át!!!!! (Amely 75% pedig el is hiszi)

2016. máj. 30. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/43 anonim válasza:
Igen,baromság😉😁 Azt a sok hülyét aki elhiszi😂😂
2016. máj. 30. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/43 ElekTamás88 válasza:

A hírhedt felvétel a Sintra-i szellemstopposról nem más, mint egy vírus marketing kampány része. A vírus marketing többeknek ismerős lehet, akik jártasak a Hollywood-i filmek terén. A Word of Mouth Marketing Association szerint a vírusmarketing (Viral Marketing) olyan szórakoztató vagy informatív üzenetek előállítását jelenti, amelyet a fogyasztók érdemesnek találnak arra, hogy továbbküldjenek, általában elektronikus úton (például emailben), így segítve elő exponenciális terjedésüket. Általában ezeket a vírusmarketing videókat internetes terjesztésre illetve megjelentetésre szánják készítőik. Ezeknek különböző okai lehetnek:



1. A hirdető nem vállalja fel a reklámfilmet. Az internet bizonyos értelemben védelmet és anonimitást biztosít, az interneten terjedő reklámot le lehet tagadni, szemben a TV-ben sugárzott reklámmal.



2. A letagadásnak különböző okai lehetnek, többek között a botránykeltés, hogy az emberek beszéljenek az adott reklámfilmről. Természetesen előfordulhat, hogy a reklámot valóban nem a hirdető rendelte...


A felvétel hamis. A közelmúltban lelepleződött a csalás. A videó nem más, mint egy kisfilm, melyet egy David Rebordao nevű férfi készített. A címe: „A curva””The curve” A filmnek azóta hivatalos website-ja is van, (www.acurva.net) és egy félhivatalos közleményt is kibocsátott a készítő, mely így szól:



Üdv mindenkinek!


A nevem David Rebordao én vagyok a készítője és producere a „The curve” (A curva) című kisfilmnek. A filmmel kapcsolatos több hónapnyi spekulálás, és fantasztikus teóriák után elérkezett a leleplezés ideje. A weboldalt nektek (rajongóknak, nézőknek) hoztuk létre, hogy mindannyiótok előtt nyilvánvalóvá váljon az igazság, megismerjétek a tényeket melyek a világ legnézettebb Portugál kisfilmjévé tették művünket. Annak ellenére hogy a felvétel több verzióban és hosszúságban fellelhető az interneten, és ingyenesen elérhető számotokra, ezen a weboldalon igényelhetitek a teljes hosszúságú (12 perc) filmet DVD-n.



Maga a DVD sok egyéb extrát is tartalmaz. Egy interjút a készítővel, aki bemutatja a film készítésének különböző fázisait, és különféle reakciókat azzal kapcsolatban, hogy a film világszerte ismert lett. Azt is megmutatják, hogyan keltették fel a publikum érdeklődését pusztán azzal, hogy fórumokon beszédtémává tették a rövidfilmet. A dolog rejtélyessége bár szertefoszlott, mégis elmondhatjuk, egy igen érdekes gyöngyszem valósult meg filmes berkekben. A „The curve” tökéletes példája annak, hogy mekkora erő rejlik a vírusmarketingben. A több mint 700 ezer néző, és a témát boncolgató többtucatnyi fórum magáért beszél.

2016. máj. 30. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/43 Kusztván Zsófi válasza:
Ez egy baromság! Nehogy higyjetek neki ez csak egy marketingfogás nyugodjatok le senki nem fog titeket meglátogatni este a sarokban!
2016. máj. 30. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/43 Roland vincze válasza:
Igen, és EZ KAMU!! Három napon keresztül teszteltem, de semmi. Nekem hihettek.
2016. máj. 30. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/43 anonim válasza:
100%

Igen, elküldték. De olyan marhaság, hogy azt el nem tudod képzelni. És tudod miért hülyeség?

1) a szellemek (bár lehet, hogy vannak), nem regisztrálnak FB-re. Ha mégis, akkor azt a túlvilágin teszik meg.

2) el tudod képzelni azt, hogy egyszerre hány embernél kéne jelen legyen ez a csajszi? Napi szinten tudod hányan nem küldik tovább?

Ha még mindig félsz, védekezz úgy, mint én: tedd le a használd zoknijaid a szoba sarkaiba. Garantáltan elmenekül 😂

2016. máj. 30. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/43 anonim válasza:
Igen, és Teresa helyesírása kifejezetten szar. Egyébként jól tud magyarul. :D
2016. máj. 30. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!