Nektek is elküldték a facebookon az ismerőseitek ezt a Teresa Figaldo szellem sztorit?
anotherlife2time.qwqw.hu/?modul=blog&a=65796
Ezt olvassátok el és rájösztök hogy hülyeség :-)
Az igazság az, hogy tegnap este már meghaltam. A szekrényben bújkált. Hallottam egy csattanást, előjött Teresa, majd megette a csontjaimat és megitta a véremet.
A temetésem holnap 15:00-kor lesz. Hamvasztva leszek (sajnos).
Szóval ez egy kamu. Ilyet bármikor bárki ki tud találni. Valaki élvezi, hogy ennyire hülyének nézi az emberiség 75%-át!!!!! (Amely 75% pedig el is hiszi)
A hírhedt felvétel a Sintra-i szellemstopposról nem más, mint egy vírus marketing kampány része. A vírus marketing többeknek ismerős lehet, akik jártasak a Hollywood-i filmek terén. A Word of Mouth Marketing Association szerint a vírusmarketing (Viral Marketing) olyan szórakoztató vagy informatív üzenetek előállítását jelenti, amelyet a fogyasztók érdemesnek találnak arra, hogy továbbküldjenek, általában elektronikus úton (például emailben), így segítve elő exponenciális terjedésüket. Általában ezeket a vírusmarketing videókat internetes terjesztésre illetve megjelentetésre szánják készítőik. Ezeknek különböző okai lehetnek:
1. A hirdető nem vállalja fel a reklámfilmet. Az internet bizonyos értelemben védelmet és anonimitást biztosít, az interneten terjedő reklámot le lehet tagadni, szemben a TV-ben sugárzott reklámmal.
2. A letagadásnak különböző okai lehetnek, többek között a botránykeltés, hogy az emberek beszéljenek az adott reklámfilmről. Természetesen előfordulhat, hogy a reklámot valóban nem a hirdető rendelte...
A felvétel hamis. A közelmúltban lelepleződött a csalás. A videó nem más, mint egy kisfilm, melyet egy David Rebordao nevű férfi készített. A címe: „A curva””The curve” A filmnek azóta hivatalos website-ja is van, (www.acurva.net) és egy félhivatalos közleményt is kibocsátott a készítő, mely így szól:
Üdv mindenkinek!
A nevem David Rebordao én vagyok a készítője és producere a „The curve” (A curva) című kisfilmnek. A filmmel kapcsolatos több hónapnyi spekulálás, és fantasztikus teóriák után elérkezett a leleplezés ideje. A weboldalt nektek (rajongóknak, nézőknek) hoztuk létre, hogy mindannyiótok előtt nyilvánvalóvá váljon az igazság, megismerjétek a tényeket melyek a világ legnézettebb Portugál kisfilmjévé tették művünket. Annak ellenére hogy a felvétel több verzióban és hosszúságban fellelhető az interneten, és ingyenesen elérhető számotokra, ezen a weboldalon igényelhetitek a teljes hosszúságú (12 perc) filmet DVD-n.
Maga a DVD sok egyéb extrát is tartalmaz. Egy interjút a készítővel, aki bemutatja a film készítésének különböző fázisait, és különféle reakciókat azzal kapcsolatban, hogy a film világszerte ismert lett. Azt is megmutatják, hogyan keltették fel a publikum érdeklődését pusztán azzal, hogy fórumokon beszédtémává tették a rövidfilmet. A dolog rejtélyessége bár szertefoszlott, mégis elmondhatjuk, egy igen érdekes gyöngyszem valósult meg filmes berkekben. A „The curve” tökéletes példája annak, hogy mekkora erő rejlik a vírusmarketingben. A több mint 700 ezer néző, és a témát boncolgató többtucatnyi fórum magáért beszél.
Igen, elküldték. De olyan marhaság, hogy azt el nem tudod képzelni. És tudod miért hülyeség?
1) a szellemek (bár lehet, hogy vannak), nem regisztrálnak FB-re. Ha mégis, akkor azt a túlvilágin teszik meg.
2) el tudod képzelni azt, hogy egyszerre hány embernél kéne jelen legyen ez a csajszi? Napi szinten tudod hányan nem küldik tovább?
Ha még mindig félsz, védekezz úgy, mint én: tedd le a használd zoknijaid a szoba sarkaiba. Garantáltan elmenekül 😂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!