Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Küldött nekem egy ismerősöm a...

Küldött nekem egy ismerősöm a facebook-on olyat hogy Teresa Figaldo meg fog ölni engemet ha 20 ismerősömnek nem küldöm el ezt a hosszú üzenetet vajon igaz ez?

Figyelt kérdés
2016. máj. 30. 10:41
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Az ilyen ismerőst részemről azonnal kitörlöm.
2016. máj. 30. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Félek.Ugye nem igaz?
2016. máj. 30. 10:47
 3/11 anonim ***** válasza:
100%

A "küldd tovább" tartalmú üzenet soha nem igaz, valaki nagyon unatkozik és fel akarja magára hívni a figyelmet mindenféle hülyeséggel.

"küldd tovább különben törölnek", "küldd tovább és szerencséd lesz", "küldd tovább és pénzt kapsz", "küldd tovább mert Teresa...." mind kamu.

2016. máj. 30. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Gondold át....Vannak ilyen fajtájú üzenetek, amik pl. szerencsét, szerelmet, sok pénzt, stb ígérnek. Ha valós lenne a végeredmény, a facésok 99 %-a már gazdag, szerelmes tökéletes életet élne.
2016. máj. 30. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:
100%
Nekem is küldték..de ez nem igaz ,ezzel csak valaki ijesztgetni akar másokat
2016. máj. 30. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 Fafi0 válasza:
100%
Gondolkodj logikusan. Hozzam is eljutott, es hozzad is. Hogy tud pontban 24 orakor ott lenni egyszerre mind a 2000 embernel, ha csak 1 van belole. A masik, hogy ey a syellem hogy tudta ezt megirni? Es ha rakeresel facebookon, akkor latod, hogy tobb mint 100 profil van. NAGY KAMU AZ EGESZ, NYUGI!!!
2016. máj. 30. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Istenem,ma már tízen írják ki ezta kérdést

Komolyan van aki elhiszi?

2016. máj. 30. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 ElekTamás88 válasza:

A hírhedt felvétel a Sintra-i szellemstopposról nem más, mint egy vírus marketing kampány része. A vírus marketing többeknek ismerős lehet, akik jártasak a Hollywood-i filmek terén. A Word of Mouth Marketing Association szerint a vírusmarketing (Viral Marketing) olyan szórakoztató vagy informatív üzenetek előállítását jelenti, amelyet a fogyasztók érdemesnek találnak arra, hogy továbbküldjenek, általában elektronikus úton (például emailben), így segítve elő exponenciális terjedésüket. Általában ezeket a vírusmarketing videókat internetes terjesztésre illetve megjelentetésre szánják készítőik. Ezeknek különböző okai lehetnek:


1. A hirdető nem vállalja fel a reklámfilmet. Az internet bizonyos értelemben védelmet és anonimitást biztosít, az interneten terjedő reklámot le lehet tagadni, szemben a TV-ben sugárzott reklámmal.


2. A letagadásnak különböző okai lehetnek, többek között a botránykeltés, hogy az emberek beszéljenek az adott reklámfilmről. Természetesen előfordulhat, hogy a reklámot valóban nem a hirdető rendelte...


A felvétel hamis. A közelmúltban lelepleződött a csalás. A videó nem más, mint egy kisfilm, melyet egy David Rebordao nevű férfi készített. A címe: „A curva””The curve” A filmnek azóta hivatalos website-ja is van, (www.acurva.net) és egy félhivatalos közleményt is kibocsátott a készítő, mely így szól:


Üdv mindenkinek!


A nevem David Rebordao én vagyok a készítője és producere a „The curve” (A curva) című kisfilmnek. A filmmel kapcsolatos több hónapnyi spekulálás, és fantasztikus teóriák után elérkezett a leleplezés ideje. A weboldalt nektek (rajongóknak, nézőknek) hoztuk létre, hogy mindannyiótok előtt nyilvánvalóvá váljon az igazság, megismerjétek a tényeket melyek a világ legnézettebb Portugál kisfilmjévé tették művünket. Annak ellenére hogy a felvétel több verzióban és hosszúságban fellelhető az interneten, és ingyenesen elérhető számotokra, ezen a weboldalon igényelhetitek a teljes hosszúságú (12 perc) filmet DVD-n.


Maga a DVD sok egyéb extrát is tartalmaz. Egy interjút a készítővel, aki bemutatja a film készítésének különböző fázisait, és különféle reakciókat azzal kapcsolatban, hogy a film világszerte ismert lett. Azt is megmutatják, hogyan keltették fel a publikum érdeklődését pusztán azzal, hogy fórumokon beszédtémává tették a rövidfilmet. A dolog rejtélyessége bár szertefoszlott, mégis elmondhatjuk, egy igen érdekes gyöngyszem valósult meg filmes berkekben. A „The curve” tökéletes példája annak, hogy mekkora erő rejlik a vírusmarketingben. A több mint 700 ezer néző, és a témát boncolgató többtucatnyi fórum magáért beszél.

2016. máj. 31. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
2016. jún. 2. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:
Nyugodj meg! Semmi se történik, nagy kamu az egész! Meg honnan a szarból tudná, hogy hol laksz? :D :)
2016. jún. 2. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!