Küldött nekem egy ismerősöm a facebook-on olyat hogy Teresa Figaldo meg fog ölni engemet ha 20 ismerősömnek nem küldöm el ezt a hosszú üzenetet vajon igaz ez?
A "küldd tovább" tartalmú üzenet soha nem igaz, valaki nagyon unatkozik és fel akarja magára hívni a figyelmet mindenféle hülyeséggel.
"küldd tovább különben törölnek", "küldd tovább és szerencséd lesz", "küldd tovább és pénzt kapsz", "küldd tovább mert Teresa...." mind kamu.
Istenem,ma már tízen írják ki ezta kérdést
Komolyan van aki elhiszi?
A hírhedt felvétel a Sintra-i szellemstopposról nem más, mint egy vírus marketing kampány része. A vírus marketing többeknek ismerős lehet, akik jártasak a Hollywood-i filmek terén. A Word of Mouth Marketing Association szerint a vírusmarketing (Viral Marketing) olyan szórakoztató vagy informatív üzenetek előállítását jelenti, amelyet a fogyasztók érdemesnek találnak arra, hogy továbbküldjenek, általában elektronikus úton (például emailben), így segítve elő exponenciális terjedésüket. Általában ezeket a vírusmarketing videókat internetes terjesztésre illetve megjelentetésre szánják készítőik. Ezeknek különböző okai lehetnek:
1. A hirdető nem vállalja fel a reklámfilmet. Az internet bizonyos értelemben védelmet és anonimitást biztosít, az interneten terjedő reklámot le lehet tagadni, szemben a TV-ben sugárzott reklámmal.
2. A letagadásnak különböző okai lehetnek, többek között a botránykeltés, hogy az emberek beszéljenek az adott reklámfilmről. Természetesen előfordulhat, hogy a reklámot valóban nem a hirdető rendelte...
A felvétel hamis. A közelmúltban lelepleződött a csalás. A videó nem más, mint egy kisfilm, melyet egy David Rebordao nevű férfi készített. A címe: „A curva””The curve” A filmnek azóta hivatalos website-ja is van, (www.acurva.net) és egy félhivatalos közleményt is kibocsátott a készítő, mely így szól:
Üdv mindenkinek!
A nevem David Rebordao én vagyok a készítője és producere a „The curve” (A curva) című kisfilmnek. A filmmel kapcsolatos több hónapnyi spekulálás, és fantasztikus teóriák után elérkezett a leleplezés ideje. A weboldalt nektek (rajongóknak, nézőknek) hoztuk létre, hogy mindannyiótok előtt nyilvánvalóvá váljon az igazság, megismerjétek a tényeket melyek a világ legnézettebb Portugál kisfilmjévé tették művünket. Annak ellenére hogy a felvétel több verzióban és hosszúságban fellelhető az interneten, és ingyenesen elérhető számotokra, ezen a weboldalon igényelhetitek a teljes hosszúságú (12 perc) filmet DVD-n.
Maga a DVD sok egyéb extrát is tartalmaz. Egy interjút a készítővel, aki bemutatja a film készítésének különböző fázisait, és különféle reakciókat azzal kapcsolatban, hogy a film világszerte ismert lett. Azt is megmutatják, hogyan keltették fel a publikum érdeklődését pusztán azzal, hogy fórumokon beszédtémává tették a rövidfilmet. A dolog rejtélyessége bár szertefoszlott, mégis elmondhatjuk, egy igen érdekes gyöngyszem valósult meg filmes berkekben. A „The curve” tökéletes példája annak, hogy mekkora erő rejlik a vírusmarketingben. A több mint 700 ezer néző, és a témát boncolgató többtucatnyi fórum magáért beszél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!