Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért nem kapok kódot az...

Miért nem kapok kódot az ügyfélkapu plusznál?

Figyelt kérdés

Eddig nem volt semmi baj be tudtam mindig lépni mert az alkalmazás küldte a kódot, 1 hete be akarta lépni és azóta se enged mivel kódot nem kapok az alkalmazásban.

Volt már esetleg valakinek hasonló problémája?



tegnap 19:54
 1/2 anonim ***** válasza:
Töröld le az ügyfélkapu pluszt és igényeld újra emailben érkező kóddal.
tegnap 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nem volt újratelepítve a telefonod? Vagy nem törölted le a hitelesítő alkalmazást?

De egyébként ahogy az első írja, amikor beállítottad az ÜK+-t, kaptál egy nyolc számból álló kódot. Azzal az ugyfelkapu.gov.hu oldalon meg tudod szüntetni az ÜK+-t, majd a sima felhasználónévvel és jelszóval belépsz ott, és megigényled megint. Akár a hitelesítővel, akár az e-mailessel.

tegnap 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!