Miért nem kapok kódot az ügyfélkapu plusznál?
Figyelt kérdés
Eddig nem volt semmi baj be tudtam mindig lépni mert az alkalmazás küldte a kódot, 1 hete be akarta lépni és azóta se enged mivel kódot nem kapok az alkalmazásban.
Volt már esetleg valakinek hasonló problémája?
tegnap 19:54
1/2 anonim 



válasza:





Töröld le az ügyfélkapu pluszt és igényeld újra emailben érkező kóddal.
2/2 anonim 



válasza:





Nem volt újratelepítve a telefonod? Vagy nem törölted le a hitelesítő alkalmazást?
De egyébként ahogy az első írja, amikor beállítottad az ÜK+-t, kaptál egy nyolc számból álló kódot. Azzal az ugyfelkapu.gov.hu oldalon meg tudod szüntetni az ÜK+-t, majd a sima felhasználónévvel és jelszóval belépsz ott, és megigényled megint. Akár a hitelesítővel, akár az e-mailessel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!