Ford fiesta mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
3 szerelőnél is jártunk már mind mást-mást mond és van olyan aki teljesen más problémákról beszélt eddig nekünk. Tehát, van egy ford fiesta 1.4-es dieseles autónk 2006-os. A probléma hogy folyamatosan jelzi az akkumulátort illetve akkor megy az autó ha mi külön feltöltjük de akkor is durván 100-120km-t. A múltkor is csak egyszerűen leállt alattunk. Mentünk kiméretni eszközzel de azt mondták az egyik helyen hogy nem a generátor a baj. Mi ezt nem hisszük hogy valóban kimérték mert erős a gyanú a generátorra. Egy másik szaki már a váltóról beszélt de egyrészt az zsir új másrészt nem valószínű hogy amiatt lenne problémás. Beszéltek nekünk arról is hogy valamelyik kábel lehet elégve vagy hasonló. Valaki volt már ebben a cipőben? Mik lehetnek a gondok? Már olyan tanácstalanok vagyunk, nem tudjuk kihez vigyük aki nem ül rajta 2 hétig és valóban át is nézné a valódi hibát.aug. 9. 11:36
1/5 anonim válasza:
Valami miatt nincs töltés, illetve nem megfelelő, vagy az akku nem veszi a töltést.Valószinű a generátor a rossz.Ki kell méretni a töltő feszültséget,és az akksit.
Normális autósbolt megcsinálja a mérést,ha nincs villamosságis a közelben.
2/5 anonim válasza:
Nyilván generátor lehet a baj.
De itteni válaszokra ne vegyél mérget.
Vidd el még egy szakihoz vagy autóvillamosságihoz.
3/5 A kérdező kommentje:
Igen mi nekünk is erős a gyanúnk a generátorra. Igazából az akksit azért nem hibáztatnánk mert a sajátunk sem régi még illetve van egy tartalék ami szintén kb 1 éves és egy munkatársamé is volt már benne és kb mindegyik ennyi ideig bírta. Köszi szépen
aug. 9. 15:12
4/5 anonim válasza:
Szinte biztos, hogy a generátor, vagy esetleg a kábelek a generátor és az akksi között, vagy maga az akksi pusztult el. Nem kell semmiféle szerelőhöz menned, vegyél egy olcsó multimétert, állítsd feszültségmérésre (20v dc méréshatárral), és mérd meg járó motor mellett az akkumulátor kapcsain a feszültséget. Illetve mérd meg ugyanezt álló motorral is. Ha járó motorral 13V alatti értéket mérsz, akkor a generátor (vagy a kábelek) okozzák a hibát, ha pedig álló motor mellett pedig 11,7 alatti értéket mérsz, akkor az akksi döglött meg. Az olyan "tudósokat" pedig nagy ívben kerüld el, akik szerint ennek a hibának sebességváltóhoz bármiféle köze lehet. Ez olyan, mintha elmennél orvoshoz egy sima náthával, és megállapítaná, hogy el van törve a lábad. Megbízható szerelőt pedig az ismerőseid körében keress, mert ajánlhatok én neked megbízható szerelőt, csak könnyen lehet, hogy elég messze van tőled, mivel várost/környéket nem említettél.
5/5 A kérdező kommentje:
Leírom hátha valaki majd olvassa akinek hasonló baja lesz. Amire itt ti is és mi is tippeltünk az valóban a generátor. Elvittük egy utolsó szerelőhöz végül és megvártuk hogy átnézze, azonnal kiadta a hibát és a generátor a ludas. Vagy teljesen csere vagy a szénkefe ment ki benne, ezt még a héten nézi de nem baj a fő gond megvan. Köszi mindenkinek
aug. 15. 16:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!