Kezdőoldal » Egészség » Szemproblémák » Ilyenkor hol van a fogyasztóvé...

Ilyenkor hol van a fogyasztóvédelem?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy szemüveget tegnap zárás előtt. Ma átgondoltam hogy mind a keret,mind a lencse nem a világom és megpróbáltam lemondani a rendelést. Kozoltek velem hogy tegnap kellett volna (zárás előtt csinaltattam),ma egész nap hivogattam őket,irtam az ügyfélszolgálatnak,senkitol választ nem kaptam.. kiderült hogy nem az ofotért gyártja a lencséket. Az addig oke,de megcsak szólni se tud nekik hogy egy rendeles torlesre kerülne...a 80ezer ftbol amit visszakaptam volna a keret és a garancia ami 21 ezer ft... hát köszi. Így hát lesz egy szemüvegem amit lehet sose fogok hordani...hol van itt a vásárlók védelme? Minden optika ezt csinálja?
nov. 12. 15:09
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Meg az is fura nekem az ofotértnél, hogy a régi keretemben akaram csak a jobb oldalit csereltetni,erre közölték hogy csak parosával cserélnek. De miért? Ha nekem az egyik karcos miért kell mindkettőt cserélni?
nov. 12. 15:14
 2/13 anonim ***** válasza:
100%
Az egyedileg gyártott termékekre más szabályok vonatkoznak, mind mondjuk egy sima emagos rendelésre.
nov. 12. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Visionben nekem az volt sz első, hogy elolvastam a garanciális feltételeket, sőt én már előre otthon a honlapon megnéztem, hogyha gondom van ne kerüljek kellemetlen helyzetbe. Nálad nem tudom hogy van, mik az opciók, de ha a feltételek nem teszik lehetővé, akkor ez van sajnos.
nov. 12. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

2# ezt tudom,de nehezen hiszem el hogyha azt írták két hét alatt készül el a szemüveg akkor 22 oraval a rendeles után lazasan dolgoznának már barmin is. Ergo nekem ez valahogy fura hogy nem lehet odatelefonálni hogy mizu


3# elolvastam. Azt irtak lemondas eseten az okozott kar megteritesevel. Ami a fő kerdesben leirtak szerint lett volna

nov. 12. 15:43
 5/13 anonim ***** válasza:
0%
Fogyasztóvédelem nem önállóan ellenőriz, az ilyeneket neked kell jelenteni 😅 Látom épp annyira vagy okos, amennyire határozott egy döntésben.
nov. 13. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 Ypszilon1980 ***** válasza:
Oké, de ha elolvastad, akkor fogyasztóvédelemhez akkor tudsz fordulni, ha az ott leírtakat nem tartották be, és már velük megpróbáltál egyezkedni. Szemüvegnél eléggé korlátozott szokott lenni egy garancia, általában az csak arra vonatkozik, hogy ha pl. mégsem jó a dioptria, vagy valamit ők nem jól csináltak, esetleg kértél kékfényszűrést és mégsincs rajta, vagy rosszul mértek, stb.
nov. 13. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

5# ettől te most kajak jobban érzed magad, hogy jól odamondtad valakinek aki igy is épp elég szarul érzi magát?

Jobb a napod?

nov. 13. 16:54
 8/13 anonim ***** válasza:
Pedig a lencse dioptria nem fog változni, hiába nem a világod. A lencse nagyobbként érkezik, mint a szemüveg lencse területe, tehát az optikába csiszolják bele. Amíg nem csiszolták bele addig választhatsz másik keretet is. Gondolom a keret nem tetszik neked.
nov. 15. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:
8 nem engedtek masik keretet se
nov. 15. 09:40
 10/13 Ypszilon1980 ***** válasza:
#9:Ezt most nem értem. Odamentél, adtak egy keretet, ebbe rakják bele, ha tetszik, ha nem, fogadd el, ha szemüveget akarsz vagy mi?
nov. 15. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!