Vajon honnan rendelhetett telefonon a beteg hölgy krémet?
Idős, 80 körüli demens hölgy rendelt magának egy csodakrémet kb. 15 ezer forint értékben. Egy ismerőse szólt a cégnek, akiktől ő is rendelni szokott (szintén beteg már), hogy hívják fel a célszemélyt, mert neki is kelleni fog.
Ezt a rendelést én szeretném lemondani, de az egyedüli amit tudok, a rendelő adatai. A rendelő sem tud semmit sem, még a krém nevét sem.
Szerintetek melyik cégeket hívjam fel, kik bizniszelnek öreg beteg nyugdíjasokkal telefonon? Nyilván benne van, hogy egy mlm ügynök parádézik, de hátha tudtok olyan céget is, akiknek van központjuk és utána tudok járni.
Köszi az értelmes válaszokat. Cégnevet nem nagyon említett senki, szóval a nem átvétel lesz a megoldás.
Durva miket írtok, én azt hittem ekkora értékben lehúzni valakit is elég aljas, de ez akkor piskóta.
Miből gondolod, hogy bárkit is lehúztak?
Valaki rendelt valamit, ha megérkezik, s épp az érkezik, amit rendelt, akkor mindenki azt kapta, amiért fizetett.
Ha meg esetleg a megrendelő nem veszi át a rendelést, akkor a felelőtlen viselkedésével kárt okozott a forgalmazó cégnek. Én tolvajnak tekintem (s ez így korrekt) azt, aki nekem kárt okoz azzal, hogy esetleg nem veszi át a megrendelését.
"Ha meg esetleg a megrendelő nem veszi át a rendelést, akkor a felelőtlen viselkedésével kárt okozott a forgalmazó cégnek."
Ez egy hülyeség. Ha interneten rendelsz, és elfogadod az ászf-et, akkor igen, de akkor meg elállási jogod van 2 hétig. Ha telefonon eladnak neked valamit, el sem tudsz fogadni semmit sem, akkor nincs ilyen kötelezettséged. A tisztességes cégek mellett is így kiállsz, akiknél mindennapi probléma az utánvétes csomagok át nem vétele? Vagy csak az a baj, ha öregemberek nem fizetik ki az 1000%-os haszon mellett forgalmazott csodaszereket?
"A két pipád elég hűen tükrözi az értelmi szintedet."
Tévedsz, ha ismered az oldal működési szisztémáját, akkor pontosan tudod, hogy a pipáim száma nem engem minősít, hanem téged és a többi pontozót.
Az IQ-m 136-os. Hivatalos dokumentumom van róla. Ezzel meg nehéz vitatkozni.
"Ha telefonon eladnak neked valamit, el sem tudsz fogadni semmit sem, akkor nincs ilyen kötelezettséged."
De, a korrektség és az erkölcs. Bár azt is megértem, hogy ha te egyikkel sem rendelkezel, akkor nem feltétlenül ismered ezeket a szép magyar kifejezéseket.
"A tisztességes cégek mellett is így kiállsz, akiknél mindennapi probléma az utánvétes csomagok át nem vétele?"
Igen, természetesen. Én sohasem csinálok a számból segget.
"az 1000%-os haszon mellett forgalmazott csodaszereket"
Te forgalmazod, hogy ismered a termék árrését?
"Ha telefonon eladnak neked valamit, el sem tudsz fogadni semmit sem"
Szóbeli szerződés is létezik, ráutaló magatartás és egyebek.
Védheted ezeket a cégeket és minősítheted mások erkölcseit, de szerintem az olyan cégekre felesleges pazarolnod az idődet, akiknek a fő ügyfélköre a demens öregasszonyok és öregemberek gyülekezete.
A joguk persze ugyanúgy megvan az ő lehúzásukhoz, mint a kérdezőnek a csomag nem átvételéhez, tehát szerintem a jogok és erkölcsök versenyében itt nincs vesztes és nyertes. Most ez egyszer így jártak, majd a többi száz ügyfélen visszanyerik ezt a borzasztó veszteséget, csődbe nem ettől fognak menni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!