Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Szülők! Melyik lenne nektek a...

Szülők! Melyik lenne nektek a nagyobb szégyen?

Figyelt kérdés

Ha a lányotok takarítónő lenne, vagy ha örömlány?


Miért? Kort és nemet is írjatok!


2020. okt. 2. 06:53
1 2 3 4
 21/37 anonim ***** válasza:
69%
Köv. kérdés a "takarító vagy hajléktalan" lesz, esetleg hasonló.
2020. okt. 2. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/37 anonim ***** válasza:
82%
Legyen takarító vs. influencer is :D
2020. okt. 2. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/37 anonim ***** válasza:
30%
K*rvának lenni a legalja
2020. okt. 2. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/37 anonim ***** válasza:
85%
Nem vagyok szülő, de nem értem, hogy ha egy nő takarítónőként dolgozik, az miért lenne szégyen. Férfiként ha tetszik minden téren egy nő, akkor nem érdekel, hogy takarít, pénztáros, wc-s néni, vagy épp utcaseprő, csak az számít, hogy összeillünk-e. Pedig diplomás mérnök vagyok...
2020. okt. 2. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/37 anonim ***** válasza:
9%
Mindkettő egyformán szégyen, és undorító.
2020. okt. 2. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/37 anonim ***** válasza:
84%

Szégyen a takarító??? Az a szégyen,hogy van aki így gondolkodik,gratulálok a neveléshez.

Kíváncsi lennék hányan mennének el takarítani a sz.rt meg minden más guszta dolgot ha ők nem lennének... nyilván nem ez az álmuk de mennek és megcsinálják,nem élősködnek és s.gget meresztenek mint sokan mások.

Főleg most a covidos helyzetben illő őket szapulni igaz?

Irodában dolgozom és tisztelem, becsülöm őket itt nálunk is, meg általában is,a portással és karbantartókkal stb együtt.

2020. okt. 2. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/37 A kérdező kommentje:
nem vagyok nő sem, és nem kell választanom állást ,hál Istennek elég jó munkám van, de köszönöm a feltételezéseket ! Egy egyszerű kérdésből feltételezgetni valamit, ez is csak ezen az oldalon történik :)
2020. okt. 2. 11:53
 28/37 anonim ***** válasza:
49%