Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Hogyan kerüljek közelebb a...

Hogyan kerüljek közelebb a tanáromhoz (csak úgy "barátilag", nagyon jó tanár)?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

A tanárom mindig ad jeleket, kérdez a tesómról, ha elmegy mögöttem akkor a süsüm megigazítja, ha rám néz mindig olyan máshogyan néz, nem tudom megfogalmazni. Egyszer óriási hó esett és elkezdte mondani hogy ki hol fog aludni.. Pl. X Y-nél, T Z-nél és ő pedig nálunk szeretne. :D:D Szeretnék hozzá közelebb kerülni. Tesómnak ő volt az osztályfőnöke, ők ismerősök facebookon is. Én nem vagyok túl aktív ott, de szerintetek bejelöljem? :D Május elején lesz névnapja, vajon mit adhatnék neki? :p Magyartanár egyébként, valami ehhez fűződő dolgot vagy pl. egy tábla csokit? Tudom, szereti. :)

Köszönöm szépen előre is.

13/L (a tanárom 40 éves nő, ne gondoljatok rosszra:D)

2013. jan. 18. 00:23
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Pedig már megijedtem. :D Én is magyartanár vagyok, és ennek a könyvnek örülnék: [link]
2013. jan. 18. 00:29
 2/11 anonim ***** válasza:
19%
Miért keresnéd máshol, amit anyukádtól kellene megkapnod?
2013. jan. 18. 00:32
 3/11 A kérdező kommentje:

Az elsőnek köszönöm! Szóba jöhet de várok még ötleteket. :)

A másodikat viszont nem értem... Nem azt akarom, hogy sajátjaként kezeljen, de olyan egyértelmű hogy a világ legjobb tanára és én szeretném neki megköszönni valahogy az elmúlt éveket. :)

2013. jan. 18. 00:43
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Úgy tűnik a törekvésed, mintha imponálna, hogy kedves, szerethető és szerető pedagógus, és akaratlanul is az jutott eszembe, hogy tini vagy, amikor is a fiatalok nagy része legszívesebben lecserélné a szüleit, és mondjuk tőle kapd azt a figyelmet és kedveskedést, amit anyudtól esetleg már nem fogadsz el.

Azzal tudod neki legjobban meghálálni az elmúlt éveket, hogy nem egy elkallódott gyerek leszel, és oda-vissza fújod az irodalmat és nyelvtant.