Vannak itt rajtam kívül olyan 25-30 éves férfiak, nők akik?
Szerintem nagyon sokan vannak így a mai világban.
26 éves, férjezett vagyok.
Mi a nagyszüleimnél lakunk. Nekik két külön családi ház van az udvarukon, és ingyen lakhatunk az egyikben, csak a rezsit fizetjük. Korábban otthon laktunk az én szüleimnél az egyik szobában.
Nekünk az anyagi helyzetünk nem engedi meg, hogy albérletbe, vagy saját lakásba menjünk. Én tanár vagyok, 91 000 ft-ot keresek, a férjem jelenleg munkanélküli, korábban csak olyan állást talált, ahol 12 órát dolgozott, de csak 4 órára volt bejelentve, mindezt 70 000 ft-ért. Tragédia.
igen, én. Mennék, ha lenne pénzem vagy melóm.
De mivel éheznék és az utcán laknék ha elköltöznék, ezért otthon lakom. Sajna nem tudok azzal fogalkozni h ez "gáz", meg lúzerség blabla.
nem fogok csövezni, csak azért h független legyek.
kajára így is alig futja.... :(
26 éves, nő, szüleimmel élek. Miért? Mert 1. itt van a munkám (gyalog is max 12 perc) 2. jelenleg nincs párom, egyedül nem költözöm 3. nem tudok házat/lakást venni a fizetésemből, albérlet itt nincs (falu), nem megyek albérletbe a szomszéd városba csak azért, hogy ne a szüleimmel lakjak 4. beszállok a kiadásokba, nem a szüleim tartanak el, így nincs mit szégyellnem
Nekem nem "ciki" 26 évesen szülőknél lakni, pláne, hogy 3 évvel ezelőtt még az iskolapadot koptattam.
Ahogy idősebbek lesznek, nekik is jól jön, ha van valaki mellettük, ha valaki megfőz, kitakarít, stb. Szerintem mindenkinek előnyös így.