Hogyan éli túl az olyan ember, aki jó esetben is csak kb. havonta egy hétvégét tölthet a szeretteivel?
Van egy barátom, akinek az apukája kamionozott.
Pont azért hagyta abba hiába jól fizetett nagyon, hogy a családjával legyen.
Nagyon nehezen bírták, csak az apuba ott volt a céltudat, hogy jobb lesz.
Beállítottság kérdése, nem mindenkinek való.
Aki "össze van nőve" a családjával az keressen inkább más munkát.
Ez alatt azt értem hogy ismerek olyan felnőtt embert aki minden nap telefonál a szüleivel, testvérével is ami már elég túlzás szerintem.
Akinek ennél nagyobb a kapcsolati igénye, az nyilván nem fogja sokáig csinálni. Bár vannak, akiknél ennyi is teljesen jól bejön.
Két példát is láttam a környezetemben, ahol amiatt, hogy többet legyenek a családdal, abbahagyták a végzett munkát.
Mindkét esetben 2-4 év és elváltak, mert nem tudtak párként funkcionálni szoros együttlét esetén.
Azok az emberek egyrészt hivatàstudatból màsrészt a csalàdjukért is dolgoznak.
Pl. Kamionossal mehet a csalàdtagja is. A csalàd hozzààllàsa is kérdés milyen amugy.
Inkàbb a pilóta szakma olyan aminél ez nem megoldható. Leginkàbb a vadàszpilóta szakmàban vagy ürhajós szakmàban vagy hivatasos szerveknél nyilvàn nem fogja beültetni a vadàszgépbe vagy az ürhajóba a gyerekét vagy az asszonyt vagy a szülöjét, hacsaknem ugyanaz a szakmàja. Bàr nem tudom itt van-e összeférhetetlenseg mint a jogaszi szakmaba egy helyen nem lehet ugyved, ugyesz vagy biro hazaspar mivel a pereknel felmerulne az osszeferhetetlenseg az egyik vedi a masik meg cafolja vagy az egyik vedi a masik meg iteletet hoz. Szoval vadaszpilotaknal a csalàdtagjàt nem fogja beültetni a masodpilota ulesbe, mert egyrészt lehet nem is alkalmas rà fizikàlisan, màsrészt meg nem teheti mert vannak katonai szabalyok, nem olyan mint a kamionos szakma. Persze nem minden munkahelyen engedett kamionos szakmaba sem a csaladtag magaval vitele de van boven ra pelda ahol lehet.
Maximum civil pilotaknal elkepzelheto akik sajat gepet vezetnek es ugy van vizsgaja hogy vihet magaval embert. Mert arra is kulonbozo vizsgak vannak. Az ejszakai vezetesre is es a teher hordasra is. Legikozlekedesnel tudok egy kulfoldi anya lanya parosrol akik utasszallito gepen dolgoznak egyutt.
Amugy elötte fizikàlis terhelés teszten tesztelik a pilótàkat volt egy bàcsi aki civilként becsücsülhetett egy ilyen vadaszgep jàrgànyba minden vàgya ez volt, de elötte terheléses vizsgàlaton vett részt.
Leginkàbb szerintem azoknak a csalàdoknak nehéz akiknek katonàk, kommandósok, rendörök a csalàdtagjaik mert öket bàrmikor barhonnan vezényelhetik es van hogy hirt sem adhat magarol pl. Kommandos se fogja mondani hogy dragam ide vagy oda megyunk hanem van ugy hogy azt se tudja hol van. Ott leginkabb az aggodassal kell megkuzdenie a csaladtagnak es a kommunikacio hiannyal. Az kemeny élet. Az orvos szakmàba is van olyan szakma, amikor alig van otthon. Meg még van egy rahedli szakma amùgy lehetne sorolni. Ezeknek az embereknek ez a hivatasuk a parja meg nyilvan tudta mit vàllal mert hozza ment. Ha nem akkor sanszos hogy szenved.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!