én már nem kezdő vagyok, szerintetek úgy ne vegyem meg a kobakot és a nadrágot? Mert azok nincsenek meg ezek közül, ja meg a cipő
2021. jún. 8. 16:30
3/17 anonim válasza:
Ne haragudj, de ha ilyen termékekkel kapcsolatban, pont itt kérdezel.. akkor kezdő vagy még... Felfogásilag biztos (és ez nem sértés! velem is 100x volt olyan hogy rá kellett döbbennem)
2021. jún. 8. 16:42
4/17 anonim válasza:
A cipő nagyon jó, a többivel nincs tapasztalatom.
2021. jún. 8. 17:07
5/17 A kérdező kommentje:
igazad van 3, tényleg kezdő vagyok, csak nem a lovaglásban, hanem a GYIKkel, mert minden kérdésem után rájövök,hogy úgysem kapok rendes válaszokat. Ne is válaszoljon senki többet erre a kérdésre, majd én megyek és kitapasztalom magamnak.
2021. jún. 8. 17:16
6/17 anonim válasza:
Attól függ milyen gyakran jársz lovagolni és milyen szinten.
A kobak elég jónak tűnik viszont ha nem kezdő lovas vagy én a helyedben lehet befektetnék egy drágább minőségibb darabba
Lovagló póló
Ilyen nekem is volt régen nekem nem vált be de lehet emberfüggő
Lábszárvédő
Ha már decatlom és fouganza akkor inkább ezt a lábszárvédőtt ajánlom [link] vagy ezt
A lábszárvédőt és a gerincvédőt nem ajánlom,előbbi nagyon kényelmetlen, utóbbi nehéz, akadályoz a mozgásban és nyáron átmegy "pokol nyársán sütögetés" üzemmódba, mi golyóálló mellénynek hívjuk. A kobak az jó, nekem is van egy olyanom, használom is, három esésem volt már vele (az egyik ráadásul olyan volt hogy kiszálltam a pályáról a kerítés felett), és semmi baja. A többit ezek közül nem ismerem, a pálca biztos okés, abból nem igazán van rossz minőségű
2021. jún. 8. 20:34
10/17 anonim válasza:
Csak a gerincvédővel van saját tapasztalatom a listából.
Lehet, hogy jól véd, de nagyon kényelmetlen, nyáron megsülsz benne és akadályoz a mozgásban.