Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Milyen kutyust ajánlotok 8...

Milyen kutyust ajánlotok 8 éves lánykának?

Figyelt kérdés

Olvasgattam a témában, hogy melyek valók gyerkőc mellé, de eléggé laikus vagyok sajnos.

Nem a házőrzés a cél, csupán szeretne egy kutyust.

Tudnátok segíteni? Köszönöm

2019. febr. 17. 11:05
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
72%

Bármilyet, amit a szülők el tudnak fogadni és megfelelően gondozni, mert hogy a kutya az övék lesz. Egy 8 éves bármilyen kutyának örül. A legtöbb kutya jól alkalmazkodik a családtagokhoz, ha jól van nevelve. A makacsabb fajtákat (shiba, akita, husky stb.) inkább elkerülném. Ezek is tarthatók jól gyerek mellett, de több hozzáértést és nevelést igényelnek. Ezen kívül olyat válasszatok, ami passzol a családhoz (pl. otthon ülős, passzív családba ne bordert), és szívesen élnétek együtt vele.

Mikor gyerekkoromban családi kutyát tervezünk, a szüleimmel együtt elmentünk a menhelyre és együtt választottunk. Volt egy elképzelés, és meghallgattuk a gondozó véleményét is, hiszen ők ismerik a kutyák temperamentumát. De én is beleszólhattam a választásba, és ettől még jobban a sajátomnak éreztem. Csak ajánlani tudom ezt a módszert!

2019. febr. 17. 13:26
 12/16 anonim ***** válasza:
84%

Én 7 évesen "kaptam meg" az első kutyámat. Egy idős bácsitól hoztuk el faluról, akkor volt 8 hetes. Német juhász keverék volt.

Az első perctől kezdve én etettem, fésültem. Ahogy lehetett vittem sétálni is rendszeresen (szerencsére nyugis környéken laktunk, így bátran mehettem egyedül).

A leírásodból úgy tűnik, hogy a lányod is jó gazdi lesz ennyi idősen, mert van benne felelősségtudat. Én is egy menhelyi közepes kutyára gondoltam, ha nincs konkrét elképzelés a fajtát illetően.

Én nagyon szerettem a kutyámat és tök jó volt, hogy vele nőhettem fel. :)

2019. febr. 17. 15:23
 13/16 anonim ***** válasza:
100%