Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » 10 hónapos törpe puli. Pedigre...

10 hónapos törpe puli. Pedigree konzervet kap. Mennyi idős korától kaphat pl denta stixet? (nincs rajta a zacskón).

Figyelt kérdés
ugyebár van kicsi és nagy kiszerelésben de mind 2 10kg +os azthiszem.. mégis milyn hasonló jutalomfalatot kaphat mostani korában? ehet már száraaztápot? (nagyon kezdő vagyok, bocsi:))
2010. jan. 30. 20:27
1 2
 1/17 A kérdező kommentje:
bocsii elírtam!!! 10 HETES!!
2010. jan. 30. 20:30
 2/17 anonim ***** válasza:
87%
Túlságosan kezdő vagy. Olyan hogy törpe puli, nincs...
2010. jan. 30. 20:31
 3/17 anonim ***** válasza:
100%
És jobb lenne, ha nem konzervvel etetnéd, hanem száraz táppal, és abból sem pedigree-t, hanem valami jobb minőségűt, pl. happy dog minimum.
2010. jan. 30. 20:34
 4/17 A kérdező kommentje:

jólvan! örülök neki, h kezzdő vagyok, a kutyuist ismerőstől kaptam, vcalami puli féle, nem nő akorára mint 1 puli. bocs

nat akkor NEMTUDOM milyen fajta. de amint látod nagyon odafigyelek rá, azért is íírtam kia a a kérdést!

2010. jan. 30. 20:35
 5/17 A kérdező kommentje:
bocsi az előbbi elgépelésekért.
2010. jan. 30. 20:36
 6/17 anonim ***** válasza:
100%
Denta micsodát nyugodtan adhatsz neki, de jutalomfalatnak inkább valami kockára vágott sajtot vagy olcsóbb virslit, mert azok sokkal érdekesebbek a kutyának. Tápot ehet attól kezdve hogy tud enni. Csak ne pedigree-t, hanem legalább valami közepest.
2010. jan. 30. 20:38
 7/17 anonim ***** válasza:
100%

Szia! Mindenképp válts át a konzervről száraztápra, mivel a konzerv kb. 80%víz ezért semmi tápanyag nincs benne. Pedgigree,Chappy-t hanyagold, mert tele van szinezékkel, és különböző ízfokozókkal, és rengeteg gabonával. Ami már jobb tápok: Dog Chow, Happy Dog, Acana, Orijen, Eukanuba stb...

Jó kutyázást!

2010. jan. 30. 20:41
 8/17 A kérdező kommentje:
köszönöm!:)
2010. jan. 30. 20:46
 9/17 anonim ***** válasza:
100%

Úgy néz ki,mi például a Eukanuba Mediumnál maradunk.