Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Kanári szigeteki kutyát...

Kanári szigeteki kutyát érdemes gyerek mellé venni?

Figyelt kérdés

olvastam,hogy idegenekkel szemben elég agresszív...most teszem azt,veszek egyet...2-3 év múlva gyereket szülök...őt is idegennek fogja nézni? valamint ha nagyobb lesz a gyerek és jönnek a barátai játszani,rájuk is morci lesz a kutyó?

nem szeretném,ha lenne olyan a válaszok között,hogy kezdő vagyok,mert tudom,semmi esélyem egy ilyen kutyával és egyelőre se gyereket se kutyát nem szeretnék,csak elméleti a kérdés...szeretnék kulturált,értelmes válaszokat kapni és tapasztalatoknak is felettébb örülök

köszönöm


2011. jún. 21. 18:06
 1/4 anonim ***** válasza:
Szia! A család neki szent és ebbe beletartozik a kisgyermek is, főleg ha időben összelesznek szoktatva. Nagy bújós medve a családjával, viszont idegenekkel jobb esetben közömbös, rosszabb esetben agresszív (ami ugye ez elfogadható ennél a fajtánál).
2011. jún. 21. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
az összeszoktatás miatt írtam,hogy a kutya már felnőttecske lenne,mire a gyerek megszületik..mert ha kiskorától nőne fel egy gyerekkel,akkor oké..de egy új jövevénnyel mennyire kritikus egy fejlett kutya?
2011. jún. 21. 18:32
 3/4 anonim ***** válasza:
Amint megszületik a kisbaba legalább a kisruháját megszagoltatni vele, majd egyre többször megmutatni, hogy van egy új családtag. A lényeg, hogy ne érezze a kutya, hogy elvan hanyagolva. Láttam már fórumokon is amikor a kicsi gyerekek gyürkészik a kanárit, az meg nagy bamba pofával tűri (persze csak felügyelettel). Szerintem így nem lesz gond.
2011. jún. 21. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

csak akkor ha az elejétől fogva tudatosan nevelitek a kutyát