Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Mért homályos az akváriumom vize?

Mért homályos az akváriumom vize?

Figyelt kérdés
kb 3hete üzemel az akváriumom,(60l) kezdő vagyok de sok sok dolognak utána néztem neten is és egyéb ismereterjesztő könyvekben is csak ebben a kérdésben tanácstalan vagyok valamiért homályos az akváriumom vize talán kissé barnás árnyalatu... szűrő üzemel napi 24be AQVAEL FAN1es tipusu(320l/h) biztonságekdvéért még a szűrőszivacsot is teljesen átöblitettem... talán 1 kicsit javult a helyzet de nem sokat....tul etetésről sem nagyon beszélhetek naponta 1x kapnak enni(minimálisat amit 1 2 perc allat elfogyasztanak) 6 hal van benne... de viszont az akváriumom aljzatja gömbkavics... amin valamiféle barnás-vöröses anyag van... sokszor átöblitettem anno (10x legalább) és mindig vöröses szinű volt utána a viz(persze ki is lett főzve) szerintem ez lehet a probléma... valamiféle ötlet hogy mi lehet az?,veszélyes-e?

#akvárium #aljzat #gömbkavics
2012. máj. 20. 16:10
1 2 3
 1/30 anonim ***** válasza:

A 3 hete üzemel mit takar? Meg volt a minimum 2 hetes bejáratási időszak? (halak nélkül, vízzel feltöltve, szűrő bekapcsolva)

A 320 l/h-ás szűrő sem a legjobb, de ha az a 6 hal nem valami nagy, csak mondjuk dánió félék, vagy hasonló méretűek, akkor elmegy.

Az mit jelent, hogy a szivacsot átöblítetted? Ugye nem csapvíz alatt?

2012. máj. 20. 16:16
 2/30 anonim ***** válasza:
Megvolt a 3 hét üres járatás halak nélkül?Mert ha nem akkor egyértelmű hogy ez a gond.
2012. máj. 20. 16:17
 3/30 anonim ***** válasza:

Akár voltak benne halak, akár nem, nem az a baj :)