Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Milyen jogaim vannak úgy,...

Milyen jogaim vannak úgy, hogy 14 nap nem telt el, vettem egy akváriumot az Alphazoo egyik üzletébe díszdobozva, majd egy hetet sem élt meg és elkezdett ereszteni?

Figyelt kérdés
Sziasztok vettem egy akváriumot, egy hetet nem bírt ki és alul elkezdett ereszteni. Arra jöttem haza, hogy áll alatta a víz. A hölgyike közölte velem, hogy vigyem vissza és majd bevizsgálják (a blokott elvette, de én lefényképeztem). Illetve készítettem az egészről video és kép anyagot, amit elküldtem e-mailba nekik (ők kérték, miután közöltem velük, hogy van bizonyítékom). Ma felhívtam őket közölte velem, hogy náluk nem ereszt és a pénz egy részét kapom vissza amit levásárolhatok náluk, vagy vissza adja az akváriumot. A válaszokat köszönöm előre is :)A fogyasztó védelemhez is írtam levelet, de hátha ti többet tudtok segíteni, mert jelenleg egy vödörbe van az összes halam és a növények emiatt.

#akvárium #fogyasztó védelmi jog
tegnap 19:55
 1/5 anonim ***** válasza:
44%
Kedves kérdező sajnos cseregarancia a legtöbb terméke 72 óra (3 nap)..... Ilyen esetben ha garanciális, javíttatni tudod ingyen, amit a gyártó kell, hogy elvégezzen, az üzlet, ahol vetted, visszaküldi a hiba leírásával, és javítják..... Kb ennyit tudsz tenni..... Fogyasztóvédelem elég "érdekes" kifogásokat mondott nekem is, hogy miért nem foglalkoznak az ügyemmel, mikor a fűkaszám miatt reklamáltam.... 2 hetente vittem vissza , javításra, ugyanúgy nem működik. A lényeg, vagy elfogadod a "kevesebb összeget" vagy javításra "kötelezed" a gyártót..... Remélem tudtam segíteni
tegnap 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
60%

Ha náluk semmi baja, akkor nem értem, hogy milyen alapon adja vissza a pénz egy részét. Én az akváriumot szeretném vissza,de úgy hogy nem ereszt.

A vásárlók könyvét kérném el és leírnám, hogy ezt a megoldást javasolták. A fogyasztóvédelem jó ötlet volt,ezt még említsd meg a boltban is.

tegnap 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
16%
2-es a Fogyasztóvédelem valóban nem lenne rossz ötlet ha a dolgukat végeznék......A panszkönyvről pedig tudni kell, hogy a főnökség reagál rá..... Magyarul saját hatáskörben vizsgálja ki az esetet.... Az hatósághoz, hivatalhoz nem megy tovább. Abban az esetben fordulhatsz mondjuk Fogyasztóvédelemhez, ha egy éven belül nem érkezik a panaszkönyvbe leírt sérelemre érdemi válasz.
tegnap 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, csak az a baj, hogy a javítási lehetőség fel sem merült, illetve nulla segítőkészség van az ügy hátterében (még az emailra sem válaszoltak vissza, nekem kellett felhívni őket emiatt is, hogy megkapták-e). Valamint nem terhelés alatt vizsgálják az akváriumot (kövek, halak, levegőztető stb), ha egyáltalán vizsgálják, mert azt ugye nekem nem dokumentálja senki sem. Panasz könyvet sem adtak. Szóval ezért írtam a fogyasztó védelemnek. Illetve ide, hátha valakinek van valami hasonló tapasztalata.
tegnap 21:03
 5/5 anonim ***** válasza:
35%
1-es vagyok..... Úgy látszik sajnos nekem van igazam.... Ennek ellenére megkaptam a jó adag pirosat..... Örülök neki, hogy olyan laikusok, akik nem tanultak 4 évet a Vendéglátó ipari Főiskolán, jobban tudják..... Egyébként a 3-as választ is én adtam azt is kéretik lepontozni😁😁😁😁😁
tegnap 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!