Szállítási cég alapítás hogy kezdjek neki?
Egy kisebb valalkozasra gondoltam főként Németországba és Ausztriába oda és haza utazók emberek szállítására.
Egy 9 személyes kis busszal jelenleg vállalkozóként dolgozok be egy cégnek ahol ugyan ezt csinálom csak belföldön és úgy érzem karriert szeretnek építeni.
Kérem valaki részletesen ki fejtene nekem hogy merre és hogy induljak esetleg van valami szakember erre aki segít ki igazodni?!
ha vállalkozó, akkor gondolom nem kell neki könyvelő, mert van.
amúgy pedig a legegyszerűbb megoldás(bár személy szerint én sem tartom túl etikusnak), de mivel mindenki ezt csinálja, simán meghirdeted magad oszkár-on, regisztrálod magad üzleti felhasználónak és ennyi...ugyanúgy egyéni vállalkozóként csinálja a többség...
néhány apróbb dolog, ami azért bonyolultabbá teszi a nemzetközi fuvarozást manapság, az nyilván az érvényes útiokmányok megléte az utasoknál, mivel itt is elég gyakran próbálkoznak meg hamis papírokkal Nyugat-Európába jutni a migránsok...én ugyan nem üzleti szempontból, de mivel sokat ingázok Magyarország és Németország között, szoktam oszkáron hirdetni, és idáig egyszer már előfordult nálam is, hogy az utasom "otthonfelejtette" az iratait...se magyarul se németül nem tudott...valami tört angolsággal próbálta nekem bemagyarázni, meg hogy várják Linzben a családja, beteg a gyerek, sürgősen el kell jutnia odáig...végül nem vittem el...Oszkár is minden Ny-Európába történő út esetén küldi a figyelmeztető emailt, hogy lehet számítani ilyen dolgokra, ellenőrizzük indulás előtt az okmányokat mindenkinél...
hosszú lett, de a lényeg, hogyha van egy ügyesen hamisított útlevél mondjuk, te arról nem fogod megmondani, hogy hamis, ellenben ha Hegyeshalomnál szúrópróba szerint kiszednek ellenőrizni, akkor téged fognak megb_szni...
másik probléma, ami miatt a legtöbben panaszkodnak ilyen hosszú utakon, ha sok ember megy sok felé.
engem például azért szoktak szeretni, mert én meghirdetem, hogy Szeged-Budapest-Stuttgart, és ezek vonzáskörzete.
ilyenkor szoktak jönni a privát üzenetek, hogy Passau-nál, Regensburg-nál nem-e ki tudnám őt rakni, mert csak odáig menne...mert ilyenkor van, aki meg jön velem Stuttgartig, és akkor 2 ember miatt le kell menni a pályáról, nyilván menjek valami központi helyre, ha nem is házig viszem őket...elmegy plusz 1-1 óra, és húzzák a szájukat a továbbutazók.
Szóval a nemzetközi fuvarozás így üzletszerűen szerintem jóval idegörlőbb, mint itthon 2-300 km-es útvonalakon kibírni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!