Ti mit tennétek ilyenkor?
Még 2013-ban beléptem egy network marketing cégbe. Termékek jók, közvetlen szponzorok (akkor még) jónak tűntek, feljebb lévő szponzorok kedvesek.
A második szintet értem el, de extroveltált típusként kicsit nehezen tudtam új ismeretségeket kiépíteni. Így nem tudtam akkora lendülettel fejlődni.
2015-ben párommal kerestünk egy lakást. A közvetlen szponzorom előtte való évben fejezte be az egyetemet és a hálózatépítés mellett ingatlanreferenskedni kezdett. Ő is mutatott nekünk három lakást, de az egyikről kiderült, hogy másik irodán keresztül már láttuk, de azért aláíratta velünk a megtekintési nyilatkozatot (amikor benne van, hogy csak akkor kell, ha rajta keresztül láttuk először) meg páromat elkezdte pánikoltatni, hogy "gyorsan döntsünk, mert van, hogy egy héten belül valaki már foglalózza". Miután döntöttünk (ugyan abban az árkategóriában, de felújított és bútorozott egy másik ingatlanostól, míg amiket ő mutatott, azokra sokat kellett volna még költeni) azután már se ő se a szponzora nem keresett minket és az én közvetlenjeim képzését is abbahagyták. Illetve az ő szponzora úgy néz ki, hogy abba is hagyta (a belső hírlevelek elakadtak).
A szponzorvonalon felettük lévőkkel még tartottuk a kapcsolatot, de ezek a kapcsolattartások is egy idő után megritkultak és a hitem is eltűnt miután a befektetett munka nem hozta meg a gyümölcsét.
A csapatom jelenleg úgy néz ki, hogy a négy hálózatépítő, akik "meg akarták váltani a világot" közül három kiesett, egy meg visszaminősítette magát fogyasztónak.
Ti mit tennétek? Hagyjam az egészet és maradjak csak fogyasztó (a termékek jók), vagy próbálkozzak még? (5000Ft-om van katalógusokban, legalább 20000 DVD-kben és 10000 könyvekben)





Én hagynám a francba.
(az introvertált emberek teremtenek nehezebben kapcsolatot másokkal)





introvertált azaz extrovertált 😀.
Egyébként Neked kellene látnod mennyire komoly üzlet, amikor a szponzorod még emellett ingatlanoskent rajtad hienaskodik.
Termék lehet jó, azt meg magad döntsd el fizetsz e többszintű jutalékkal növelt árat érte, vagy át/ visszaàllsz arra amit előtte fogyadztottal és az árkülönbségéből több megtakarításod lesz havonta . A második szint mit takar? Jutalékhoz általában kell vállalkozói is az említett költségeiden felül.
Bocsi, összecseréltem :)
A termék és az üzlet tényleg jó, de sajnos rossz vonal talált meg.
Az is eléggé érdekes a mentalitásuk részéről, hogy a szponzorom szponzora és neki a szponzora (értsd a második és a harmadik szinten lévő szponzorom) egy pár voltak és amikor szétmentek, akkor a csapat is széthullott.
Vitaminokról van szó elég jó ár-érték aránnyal és két-három havonta egy nagy dózisú multivitamin és egy C-vitamin nem nagy kiadás :)





Őszintén szólva az üzleti lehetőség nekem ott megdől , hogy túltelített piacra belépni a beépített jutalekok egy egyéb a termék értékesítéshez kapcsolódó magas árfekvésű termék körrel nem szerencsés. Pláne, úgy ahogy mondod negyedévente megújuló szükséglet kis bevétellel, nagy konkurenciával. Ha minden igaz 1 fogyasztó van a hálózatodba . Neki mennyi a fogyasztása es abból mennyi a jutalékod 3 év alatt? Megéri?
Latatlanba szerintem nem.. És akkor még se befektetett idő, költség ami ezzel kapcsolatba felmerült a 3 év alatt nincs levonva.
Az meg hogy milyen üzletemberek alkotják ezt a példádon keresztül is jol látható mentalitástól függetlenül. Egyetemet végez mellette ,majd szakmájában nem tud elhelyezkedni. De évek alatt arra sem elég a bevétele hogy csak ezzel foglalkozzon főállásban és elmegy inkább ingatlan ügynöknek, amit egy érettségizett is simán meg tud tenni. Mellette hintik az igét az üzleti lehetőségről.
Sok realitással nem lehet megáldva ha nem tudja pozicionálni magát még a munkaerőpiacon sem.
Szóval az üzleti rész szerintem mint az esetek 95%ban itt is bukó.
Terméket te tudod.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!