Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Megéri hirdetni a bónuszbrigád...

Megéri hirdetni a bónuszbrigádon vagy bármi ilyen jellegű kuponos oldalon a szolgáltatásomat (pizzéria)?

Figyelt kérdés

2016. ápr. 8. 10:26
 1/4 anonim ***** válasza:
kipróbálod és vagy bejön vagy nem.
2016. ápr. 8. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 xswerdy ***** válasza:

én azt hallottam, hogy alapvetően ráfizetés a kuponozás.


A kuponos cégek egy része nagyon magas jutalékot kér. Szóval eleve engedsz egy halom pénzt az ügyfélnek, utána a kuponos cégnek jutalékot fizetsz, és nyilván neked sem ingyen van az adott szolgáltatás.


Vannak csekély jutalékért dolgozó cégek, de ők jóval kevesebb ügyfelet hoznak.


Általában akkor éri meg, ha olyan a szolgáltatásod, hogy a kuponnal jövő embereknek egy része visszajáró ügyfél lesz, és majd akkor behozod a ráfizetést.

2016. ápr. 10. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:
42%

Egyszer egy kozmetikai szolgáltatás igénybevételénél rákérdeztem az általad feltett kérdésre, mert én is gondolkodtam ezen.

Leírom a pizzás verzióval:

Tegyük fel, h alapból egy sonkás-gombás pizzát 1.000 Ft-ért árultok. Szerződést kötsz a Brigáddal akik megkérnek, h ideiglenesen vidd feljebb az árát. Legyen 1.500 Ft ugyanez a pizza. Utána megegyeztek abban, h akciósan 750 Ft lesz a pizza és ezáltal gyakorlatilag 50% lesz a kedvezmény holott igazából csak 25%. Én pedig, mint vásárló, örülni fogok, mint majom a farkának, h fél áron tudok pizzát venni. És rajtam kívül annyi embernek fog tetszeni a féláras akció, h bőven jobban fogsz járni, mintha alapáron adtad volna a pizzériában Brigád nélkül. Így Te is jól jársz, ők is jól járnak és a vásárló is jól jár.

Remélem, érthetően írtam le :D

2016. máj. 27. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 xswerdy ***** válasza:

3-as, OK ezzel lehet kicsit trükközni, hogy ideiglenesen felviszed az árat. De akkor a kupon nélkül betérőknek tényleg annyiért kell adnod. Ez hoz ugyan némi plusz bevételt, de sok törzsvendéged meg elszokik, ha hirtelen ilyen áremelkedést tapasztal.


És nem számoltál a kuponos cég jutalékával, ami állítólag a jobb cégeknél elég magas, a rosszabbak meg nem hoznak ügyfelet.


Függ persze a dolog attól, hogy milyen árréssel dolgozol, de a kuponozás általában alapból veszteséges. Csak azzal nyersz, ha oda tudsz csábítani ügyfeleket, akikből törzsvendég lesz az akció után is.

2016. máj. 28. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!