Web áruház nyitásakor mire kell figyelni? ( Több ehhez kapcsolódó kérdés lent)
- Kell egy raktár ahol tárolom az árut?
- Mi van ha évekig nem vesznek meg egy bizonyos terméket?
- Kínából rendelni megéri? Láttam, hogy csak 500/1000 darabokat küldenek.
- Mi kell ahhoz ha kínából akarok rendelni?
- Kell valami Fedex számla?
- Honnan tudjam, hogy jó minőségűek-e a termékek és nem esnek szét az első használat után?
- Megéri nyitni? ( nem elektornikai dolgok, nincs benne semmi olyasmi)
- Nem feltétlen, ha pl. dropshipmenttel szállítasz, vagy ha nincs nagy forgalmad, vagy nem nagy térfogatúak a termékek. Egy lakótelepi lakás szobája is megteszi.
- Akkor rosszul mérted fel a piaci igényeket és ki kell vezetni a kínálati listából a terméket, a készletet meg kisöpörni akciósan, veszteséggel.
- Megérheti, ha még Áfával és Vámmal, valamint szállítási költségen felül tudsz rá tenni annyit, hogy a vállalkozásod költségeit kifedezd. És a vevő is ki tudja várni amíg a termék ideér "jó áron", vagy a készletezés költségével számolva is, nettó haszonnal (nem árréssel) tudod eladni a terméket. Kisebb darabszámok is elérhetők, igaz azok árai magasabbak is lesznek.
-Találj megbízható és leinformálható nemzetközi beszállító partnert, legyen számlaképes, Te legyél számlaképes és egy Vámtarifa szám sem árt.
- Fedex majd számláz, ha szállít neked valamit, meg vámkezel. Ha meg hajóval konténerben jön azt nem a Fedex hozza. Bár a legolcsóbb kis tételnél Kínából a posta, igaz hosszú a szállítási idő.
- Próba rendelést csinálsz, mintadarabokat hozol elsőre, amiket akciósan elszórsz később, felmérve ezzel is a piacképességét a terméknek.
- Azt neked kell tudnod, hogy milyen termékre, milyen forgási sebességek mellett, milyen fizetőképes keresleted van.
Amíg nincs üzleti terved erre, ne vágj bele.
Tájékozódj, elemezd a piacot, a fizetőképes keresletet , a vásárlói szokásokat, a helyettesítő termékeke kínálatát és árait, a konkurencia árait ami alá kell menned eladáskor, de nem veszteséggel.
Számolj, "mozgass meg minden követ" (vedd figyelembe az összes költségcsökkentő lehetőséget a vállalkozás létrehozása előtt és aszerint válaszd meg a vállalkozási formát), és ha még nem ment el a kedved tőle és a sokadik számításnál is eredményt mutat ki a mérlegterved, talán neki lehet kezdeni megvalósítani.
Árversenybe nem érdemes belemenni.
Az csak bukáshoz vezet rövidebb, vagy hosszabb távon.
Ha a termék jó és van rá valós igényű, fizetőképes kereslet, akkor van értelme bármivel is kereskedni, akár online, akár offline. Ha már sokat kell költeni reklámra, vagy ne adj isten az árral kell versenyezni, csak azért, hogy eladás legyen, vagy tukmálni kell az emberekre, az már nem piacképes termék.
"Gondolom jó ár és megbízható termékek."
Azon kívül, hogy ahogy az előttem szóló írja, árversenybe kár belemenni, azon kívül ez nem különböztet meg a többiektől. miért választanám a te webshopodat? miben jobb/szebb/más/kényelmesebb/gyorsabb/kékebb/pirosabb/egyszerűbb/érdekesebb, mint az ezer másik bolt?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!