Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Miért nem vesznek komolyan...

Miért nem vesznek komolyan játékfejlesztőként?

Figyelt kérdés

Másfél éve mobilos játékok fejlesztésére adtam a fejem és egy ideje már igen jó nyereségem származik belőle.


De amikor kérdezik hogy mivel foglalkozom, akkor legyintenek és mosolyognak...Amikor mutatok egy játékot, akkor becsmérlően csak "ja, csak ennyi az egész?" vagy "és ebből tényleg meg lehet élni?"


Napi 10+ órát dolgozom, nincs hétvégém és bőven átlag felett keresek. Nagy részét nem költöm el, szeretnék majd egyszer állandó csapatot összehozni és nem csak szabadúszó grafikusokat foglalkoztatni -- ehhez nem az kell hogy kifelé mutassam a vagyont, hanem szakmai tapasztalat és alázat.


Fel kéne vágnom, hogy ne gyerekes dolognak nézzék azt amit csinálok? Vagy mondjam azt, hogy programozó vagyok (mert leginkább kódot írok, a játékmenetet nem én találom ki, grafikát nem én csinálom)? Egyéb ötlet?


2014. nov. 26. 09:17
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

A gond ott kezdődik, hogy te se vagy biztos magadban.

Nem kell felvágni senkinek se szerintem. Minek?


Amúgy meg programozó vagy elsősorban, és utána játékfejlesztő.


Mutogatni se kell mindenkinek, hogy mit csinálsz. Amikor valaki megkérdi, hogy mit dolgozol, akkor nem feltétlenül arra vágyik,hogy nézegesse a munkád, csak kíváncsi rá, pár szóban.


Úgy néz ki, hogy iszonyúan elismerésszomjban szenvedsz. Csinálj rá lehetőséget, hogy a játékod felhasználói tudjanak küldeni véleményt, és akkor megnyugodsz, hogy van akinek tetszik a munkád.

2014. nov. 26. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
62%

Én felnézek rád, szerintem fantasztikus amit csinálsz és amit elértél (komolyan).